חוזר ליורוליג: יאניס ספרופולוס מונה למאמן הכוכב האדום בלגרד

play
יאניס ספרופולוס, מאמן מכבי תל אביב | ברני ארדוב
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 19.10 04:36

המאמן היווני יחזור לעבוד לראשונה מאז הפיטורים ממכבי תל אביב, לפני כ-20 חודשים, אחרי שחתם על חוזה לשנתיים. מתי הוא אמור להגיע להיכל?

(גודל טקסט)

רשמית: יאניס ספרופולוס חוזר ליורוליג. המאמן היווני מונה למאמן הכוכב האדום בלגרד, ויחליף את דושקו איבנוביץ' שפוטר לאחר פתיחת העונה החלשה. ספרופולוס חתם על חוזה לשנתיים.

ספרופולוס לא עבד כלל מאז פיטוריו ממכבי תל אביב לפני כ-20 חודשים. עבור ספרופולוס בן ה-56, הכוכב תהיה קבוצתו השלישית ביורוליג, כשלפני הגעתו לישראל ב-2018 הוא הדריך במשך ארבע שנים גם את אולימפיאקוס וזכה איתה בשתי אליפויות והגיע פעמיים לגמר היורוליג. עם מכבי תל אביב זכה בשלוש אליפויות וגביע.

בתקווה שניתן יהיה לחזור לשחק בישראל עד אז, ספרופולוס צפוי להגיע לביקור ביד אליהו ב-21 בדצמבר, בעוד חודשיים בדיוק.

ספרופולוס יחליף את דושקו איבנוביץ' הוותיק, שהגיע למועדון לפני פחות משנה וזכה עם הכוכב האדום באליפות ובגביע הסרבי בעונה שעברה. איבנוביץ' סיים את תפקידו בעקבות ההפסד לווירטוס בולוניה שהיה השלישי של הקבוצה בארבעה מחזורים ביורוליג.

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס
חיכה זמן רב בחוץ. יאניס ספרופולוס | דני מרון

הכוכב האדום בנתה סגל חזק מאוד בקיץ והחתימה כמה שחקנים בכירים כמו רוקאס גידרייטיס, שבאז נאפייר, אדם האנגה, מילוש תיאודוסיץ' ויאגו רכז נבחרת ברזיל. למרות זאת היא פתחה רע את קמפיין היורוליג שלה עם שלושה הפסדים וניצחון בודד מול וילרבאן החלשה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי