ערב שיא לנועם יעקב במדי וילרבאן, יפתח זיו אכזב וגרנאדה הפסידה

play
נועם יעקב | אתר רשמי, Infinity Nine Média
נמרוד לוי תרם 9 נק' ו-8 ריב' בתבוסה של סמסונספור לפנרבחצ'ה ללא ים מדר 01:49

הגארד של קבוצת היורוליג הצרפתית קלע 12 נק' והוסיף 2 ריב' בכ-11 דקות על הפרקט ב-72:91 על שטרסבורג. הישראלי בספרד קלע פעמיים בלבד מהקו בהפסד 90:84 למרנסה. נמרוד לוי תרם 9 נק' ו-8 ריב' בתבוסה של סמסונספור לפנרבחצ'ה ללא מדר. ריאל מדריד ו-ולנסיה ניצחו

(גודל טקסט)

נועם יעקב רשם הערב (ראשון) את משחקו הטוב ביותר במדי וילרבאן בניצחון הקבוצה על שטרסבורג במחזור התשיעי בליגה הצרפתית. במחזור השביעי בליגה הספרדית, ריאל מדריד רשמה ניצחון קליל על נועלת הטבלה פאלנסיה. גרנאדה של יפתח זיו הפסידה למנרסה, במה שמנע מהישראלי ומחבריו לרשום ניצחון שני ברציפות, שבוע אחרי שניצחו לראשונה העונה.

הגארד הישראלי של קבוצת היורוליג הצרפתית לא הזדקק להרבה זמן על מנת לשבור את שיא הקריירה שלו בצרפת כשכבר אחרי חמש דקות על הפרקט הוא הגיע ל-8 נקודות, ובהמשך הוסיף עוד 4 על מנת להגיע במחצית השנייה ובכל המשחק ל-12 נקודות בשיא קריירה חדש על האדמה הצרפתית. לזה הוא הוסיף 2 ריבאונדים בכ-11 דקות על הפרקט ב-72:91 על וילרבאן על שטרסבורג.

ריאל מדריד לא התקשתה לנצח 68:91 בקרב הקצוות ולשמור על המקום הראשון והמאזן המושלם, במשחק שהוכרע כבר ברבע הראשון שהסתיים בתוצאה 11:30. מריו הזוניה הוליך את קלעי ריאל עם 16 נקודות, דז'נאן מוסא הוסיף 13 ופקונדו קמפאסו תרם 9 נקודות ו-6 אסיסטים. נזכיר כי ריאל מדריד אמורה הייתה להתארח אצל מכבי תל אביב ביום חמישי הקרוב, אבל המשחק נדחה בעקבות המלחמה והצורך של הצהובים להעתיק את כל משחקיהם הביתיים לבלגרד.

נועם יעקב
נועם יעקב | אתר רשמי, Infinity Nine Média

דרמה גדולה התרחשה במשחק בין שתי הקבוצות עם המאזן הזהה ביורוליג במחזור השביעי בספרד כשולנסיה אירחה את ברצלונה. הרבע האחרון, אליו נכנסה ולנסיה ביתרון דו ספרתי, היה בשליטה של בארסה שהצליחה למחוק אותו עד כדי שוויון 68:68. שלוש קליעות אחרונות של העטלפים העניקו למארחת את הניצחון 68:71 כשכריס ג'ונס בלט עם 17 נקודות והעלה את ולנסיה מעל ברצלונה בטבלה בדרך למקום השני.

יפתח זיו שחקן גרנאדה עם מגן דוד על היד
הפסד נוסף. גרנאדה | אתר רשמי, מועדון כדורסל גרנאדה

באשר לזיו וגרנאדה, הם כאמור רשמו את הפסדם השישי העונה בעקבות 90:84 בחוץ למנרסה ממרכז הטבלה ונותרו אחת משלוש קבוצות שנועלות את הטבלה עם ניצחון אחד בלבד. זיו שותף 10:43 דקות בלבד ובהן קלע 2 נקודות (סיים עם 0 מ-3 מחוץ לקשת) מקו העונשין ולקח 2 כדורים חוזרים.

בליגה הטורקית היה אמור להיות דרבי ישראלי בין פנרבחצ'ה של ים מדר לסמסונספור של נמרוד לוי, אך הגארד של פנר לא שיחק בעקבות פציעה וראה את קבוצתו מטיילת עם ניצחון שלישי רצוף בפסגה. לוי רשם 22 דקות בהן תרם 9 נקודות ו-8 ריבאונדים בתבוסה 83:53 לפנרבחצ'ה, כשסמסונספור רק במקום ה-13 בטבלה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי