עוד ניצחון לפנאתינייקוס על אולימפיאקוס: קנדריק נאן חתם

יממה לאחר הניצחון על הפרקט, הנחיתו הירוקים את הגארד שהיה על סף סיכום באולימפיאקוס בחודש שעבר. סיפק 12.1 נקודות למשחק ב-NBA

(גודל טקסט)

לפני קצת יותר מחודש, היה קנדריק נאן על סף סיכום באולימפיאקוס – אולם המגעים לא הבשילו לכדי חתימה, והיום (שלישי) סגר הגארד האמריקאי המסקרן דווקא בשורות היריבה השנואה – פנאתינייקוס. הבעלים דימיטריס ינאקופולוס חשף זאת בסטורי באינסטגרם, יממה לאחר הניצחון המתוק על אולימפיאקוס – לראשונה זה קרוב לשנתיים.

הגארד בן ה-28 קיווה להמתין ולמצות את אופציית ה-NBA, אולם משלא מצא קבוצה חדשה בליגה הטובה בעולם, התפשר על הקבוצה של ארגין עתמאן, שפתחה את עונת היורוליג עם שני ניצחונות לצד שלושה הפסדים.

קנדריק נאן, שחקן וושינגטון וויזארדס לשעבר
קנדריק נאן, שחקן וושינגטון וויזארדס לשעבר | GettyImages, Scott Taetsch

לאחר שלא נבחר בדראפט, נאן בילה ארבע עונות ב-NBA ובשלוש קבוצות שונות. הוא שיחק שנתיים במיאמי, ובעונת הרוקי הגיע עימה לגמר ה-NBA בבועה. ב-2021 הוא עבר ללוס אנג'לס לייקרס ופספס את כל העונה הראשונה בשל פציעה, בעונה השנייה לא הרשים והועבר לוושינגטון במסגרת הטרייד על רוי האצ'ימורה. נאן שיתף פעולה זמן קצר עם דני אבדיה בוויזארדס, במדיה קלע 7.5 נקודות למשחק. ב-193 ב-NBA יש לו ממוצע של 12.1 נקודות, 2.4 ריבאונדים ו-2.4 אסיסטים לערב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי