חנוכת בית: הפועל חולון ניצחה 79:84 את בראוגן

הסגולים השיגו ניצחון במשחק "הבית" הראשון בריגה שבלטביה ושמרו על מאזן מושלם בליגת האלופות של פיב"א. נואה (19 נק' ו-8 ריב') בלט

קבוצות: הפועל חולון
(גודל טקסט)

כמו מכבי תל אביב, הפועל ירושלים והפועל תל אביב, גם הפועל חולון הוגלתה למשחקי "בית" בריגה שבלטביה למשחקי ליגת האלופות העונה. הערב (רביעי) הסגולים השיגו ניצחון שני ברציפות עם 79:84 על בראוגן, ונותרו מושלמים במפעל השלישי בחשיבותו באירופה. חולוניה פתחה את העונה האירופית עם ניצחון מרשים במיוחד על אלופת המפעל, בון, וכעת היא נמצאת חזק בתמונת העלייה לשלב הבא.

המארחת פתחה נהדר ועלתה ליתרון בשלב מוקדם כשאמין נואה (19 נק' ו-8 ריב') הוביל את חולון ל-14:22 בתום הרבע הראשון. ההפרש צמח לדו ספרתי והגיע כבר ל-13 בשיאו כששון דאוסון (11 נק') סייע להגדיל את היתרון בסגול עד 33:43 בירידה להפסקה. האורחת פתחה טוב את העונה האירופית עם ניצחון על בורסאספור, אבל לאחר מכן הגיע הפסד לבון והיכולת הרעה המשיכה לרבע השלישי כששוב היתרון הגיע לשיא של 18 הפרש עם הופעה טובה גם של סי ג'יי האריס (15 נק' ו-5 אס'). לקראת הכניסה לרבע האחרון, ההפרש ירד ל-6 בלבד, ובמהלך הרבע הרביעי אף הגיע לנקודה בלבד לזכות חולון שהצליחה לשמור על היתרון עד הסיום והשיגה את הניצחון השני שלה העונה בליגת האלופות.

אמין נואה הפועל חולון
הופעה גדולה. נואה | אתר רשמי, ליגת האלופות בכדורסל

במחזור הבא (22.11) הפועל חולון תתארח אצל בראוגן בספרד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי