לפני מכבי תל אביב: וילרבאן הקשתה על ברצלונה, לפרוביטולה הכריע

play
מעל כולם. לפרוביטולה | רויטרס
המשיכה במומנטום בליגה: ברצלונה דרסה 78:115 את ג'ירונה 02:04

28 נקודות ו-9 אסיסטים של הרכז סידרו לסגנית המוליכה 92:101 והמשיכו את מחזור השיאים של הארגטינאים. באסקוניה הרשימה בולנסיה

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

המחזור ה-11 ביורוליג יגיע הערב (שישי) לסיומו עם שלושה משחקים. במשחק המוקדם של הערב, הכוכב האדום גברה על אנאדולו אפס ולאחר מכן ברצלונה ניצחה את וילרבאן ובאסקוניה הרשימה מול ולנסיה.

הכוכב האדום בלגרד – אנאדולו אפס 83:97

שתי קבוצות שמשוועות לניצחון אחרי פתיחת עונה מאכזבת נפגשו בבלגרד, והביתיים יצאו כשידם על העליונה בזכות רבע רביעי מוחץ ותצוגה התקפית מרשימה. נמניה נדוביץ' כיכב עם 23 נקודות, לוקה מיטרוביץ' הוסיף 19 ו-7 ריבאונדים ויאגו דוס סנטוס תרם 15 ו-5 אסיסטים. מנגד, 21 נקודות של שיין לארקין ו-10 של מייק דאום בהופעת הבכורה לא הספיקו לאלופת אירופה לשעבר, שממשיכה לקרטע בחלק התחתון של הטבלה.

ברצלונה – וילרבאן 92:101

לפני שתארח את מכבי תל אביב במחזור הבא, הקבוצה של ג'אנמרקו פוצקו הצליחה לתת פייט לסגנית המוליכה, אבל בסופו של דבר נכנעה לתצוגת שיא של ניקו לפרוביטולה. 28 נקודות ו-9 אסיסטים היו לרכז, שקבע שיאי קריירה משל עצמו אחרי שבן ארצו פקונדו קמפאסו קבר אתמול 33 נקודות מול פנרבחצ'ה. יאן וסלי (14 נקודות) וג'בארי פארקר (13) סייעו למנצחת, בעוד וילרבאן נהנתה מ-20 נקודות של טימותי לוואו-קבארו ו-17 של ז'ופרה לוברן. נעם יעקב שותף ל-43 שניות במהלכן מן הסתם לא הספיק לעשות דבר.

ניקו לפרוביטולה שחקן ברצלונה
מעל כולם. לפרוביטולה | רויטרס

ולנסיה – באסקוניה 98:84

חזרתו של דושקו איבנוביץ' לויטוריה הפיחה רוח חיים בקבוצה, שסופרת ניצחון חמישי בשישה משחקים ובזכות הניצחון מתברגת במקום השביעי בטבלה, כשהיא דוחקת את מכבי תל אביב מחוץ לשמינייה הראשונה. מרקוס הווארד צלף 24 נקודות וסחף את באסקוניה לרבע אחרון מוחץ של 14:31, בו למעשה הוכרע המשחק. צ'ימה מונקה הוסיף 19 ו-7 ריבאונדים וקודי מילר מקינטייר ניווט את המשחק וסיים עם 11 ו-10 אסיסטים. את ולנסיה שמאבדת גובה אחרי פתיחת העונה המפתיעה וכבר סופרת הפסד חמישי רצוף, הוביל סמי אוג'ללי עם 16 נקודות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי