ניצחון רביעי רצוף לשאראס, גם ברצלונה, אולימפיאקוס ופאו ניצחו

play
18 נקודות שלו לא הספיקו בדרבי. ווילבקין | GettyImages
עוד ניצחון לשאראס: מדר ופנרבחצ'ה הביסו 71:99 את טורק טלקום 02:07

20 נק' לווילבקין ו-4 למדר ב-82:91 של פנרבחצ'ה על אלבה. 80:85 לקטלאנים בקובנה, הווארד נצץ ב-80:87 של באסקוניה על אפס, 8 חסימות לפאל בניצחון אולימפיאקוס

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

המחזור ה-16 ביורוליג מגיע הערב (שישי) לסיומו, ונועל עוד שבוע כפול ומרתק בליגת הכדורסל השנייה בטיבה בעולם.

אנאדולו אפס – באסקוניה 87:80

האורחת קטעה רצף של שלושה הפסדים, הטורקים ממשיכים לשקוע עם הפסד רביעי רצוף. המחצית הראשונה היתה צמודה – המארחים דייקו ב-2 מ-11 בלבד מחוץ לקשת, יכולת טובה של דן אוטרו השאירה אותם בעניינים, אולם מרכוס הווארד בלט ממנגד, ובתום 20 הדקות הראשונות 36:36. ברבע השלישי התחמם שיין לארקין וחצה את רף 3,000 הנקודות ביורוליג, אך הווארד הנהדר המשיך להיות בלתי עציר והבטיח את הניצחון לבאסקים, עם 28 נקודות ב-21 דקות. קודי מילר-מקינטייר פלרטט עם טריפל דאבל כשסיפק 14 נקודות, 9 ריבאונדים ו-10 אסיסטים, לארקין הגיע ל-23 בצד השני.

ז'לגיריס קובנה – ברצלונה 85:80

שתי קבוצות בתקופה רעה נפגשו בקובנה, בשחזור של סדרת ההצלבה מאשתקד, וכמו אז – גם הפעם ידה של ברצלונה היתה על העליונה, וז'לגיריס סופרת כעת הפסד יורוליג חמישי ברציפות. לאורינאס בירוטיס היה נהדר במחצית הראשונה, אך הקטלאנים הגיבו עם 10 מ-14 מחוץ לקשת ב-20 הדקות הראשונות, בניצוחם של ניקו לפרוביטולה וניקולה קאליניץ', שהעניקו להם 51:56 עם הירידה לחדרי ההלבשה. הליטאים הידקו את ההגנה והפכו ברבע השלישי, ואז הגיע המאני טיים. ארבע דקות לסיום עוד פיגרה בארסה 80:77, אך את המשחק היא סיימה בריצת 0:7, כשלפרוביטולה הוביל עם 18 נקודות. יאן וסלי הוסיף 15. בירוטיס סיים עם 18 מנגד.

שחקן באסקוניה מרקוס הווארד
דלילות בקו האחורי אצל באסקוניה. מרקוס הווארד | אימג'בנק GettyImages, ion Alcoba/Quality Sport Images

וילרבאן – אולימפיאקוס 85:73

הפסד יורוליג שמיני ברציפות לצרפתים, שחסרו את ננדו דה קולו הפצוע ובלעדיו התקשו לספק פייט. סגנית אלופת אירופה ניצלה זאת, אחרי ארבעה הפסדים בחמשת המשחקים האחרונים שלה, ותקווה לצאת כעת לדרך חדשה. אייזאה קאנן בלט עם 19 נקודות, אלק פיטרס הוסיף 17 ומוסטפה פאל תרם שורה סטטיסטית ייחודית של 2 נקודות, 7 ריבאונדים, 7 אסיסטים ו-8 (!) חסימות. טימותי לואאו קבארו ופריז לי קלעו 16 כל אחד למפסידה, נועם יעקב שותף 31 שניות ולא קלע.

אלבה ברלין – פנרבחצ'ה 91:82

ניצחון רביעי ברציפות לשאראס מאז מונה למאמנה החדש של קבוצת הפאר הטורקית. אלבה, שהפתיעה את ברצלונה במחזור הקודם, חזרה לסורה וציינה הפסד חוץ שביעי ברציפות לפנר. אחרי מחצית ראשונה צמודה, ברחו הטורקים ליתרון דו-ספרתי ברבע השלישי ולא הביטו לאחור. סקוטי ווילבקין בלט עם 20 נקודות, ים מדר פתח בחמישייה, קיבל 10 דקות והשיב עם 4 נקודות (2 מ-2 מהשדה), 2 ריבאונדים, 2 אסיסטים ו-2 חטיפות. סטרלינג בראון הוליך את אלבה עם 15.

מריוס גריגוניס פנאתינייקוס
מריוס גריגוניס פנאתינייקוס | GettyImages

באיירן מינכן – מונאקו 91:80

אחרי שלושה הפסדים בארבעת משחקי היורוליג האחרונים שלה מונאקו הצליחה להתאושש, חרף היעדרותו של ג'ורדן לויד הפצוע. האורחת פתחה יתרון דו-ספרתי ברבע השני, הבווארים עשו קולות של קאמבק ברבע השלישי אך לא הצליח להשלים את המשימה וחזרו לקרקע אחרי הניצחון על אנאדולו אפס באמצע השבוע. מייק ג'יימס המשיך בכושרו המצוין עם 28 נקודות, אלי אוקובו הוסיף 19. סילבן פרנסיסקו קלע 19 לגרמנים.

אולימפיה מילאנו – פנאתינייקוס 76:68

אחרי ארבעה ניצחונות רצופים בכל המסגרות דווקא ללא ניקולה מירוטיץ', מאודו לו וקווין פאנגוס הפצועים, נעצרה הקבוצה של אטורה מסינה. פאו לעומת זאת עם ניצחון רביעי רצוף בכל המסגרות, בזכות 17 נקודות של קנדריק נאן ו-16 של מתיאס לסור. שאבון שילדס קלע 13 למפסידה, שבאז נאפייר עדיין לא נכלל בסגל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי