היורש של דונצ'יץ' שוב נצץ: צפו בביצועיו של הוגו גונסאלס

play
שחקן ריאל מדריד הוגו גונסאלס | GettyImages, Borja B. Hojas
לפני מכבי תל אביב: צפו בריאל מדריד מובסת ב-23 הפרש מול גראן קנאריה 02:06

בספרד טוענים כי מדובר ביהלום הכי גדול של ריאל מדריד מאז הסלובני, בארה"ב חוזים שייבחר טופ 5 ב-2025 - והביצועים לא מותירים מקום לספק: "כישרון בלתי רגיל"

(גודל טקסט)

קבוצת הנוער של ריאל מדריד זכתה אמש (ראשון) בטורניר הצעירים של היורוליג, כשניצחה את פודגוריצה 79:86 בגמר, אחרי קאמבק גדול ברבע האחרון. לא מעט כשרונות צעירים נצצו, אך מעל כולם הצטיין שוב הוגו גונסאלס – "הכישרון הכי גדול של ריאל מדריד מאז לוקה דונצ'יץ'", לפי התקשורת הספרדית, שגם נבחר בסיום ל-MVP של הטורניר עם 13.8 נקודות, 4 ריבאונדים, 3.2 אסיסטים ו-2.5 חטיפות למשחק.

גונסאלס (17, 1.98 מ'), המשחק בעמדות 2-3, כבר סומן כבחירת טופ 5 בדראפט ה-NBA של 2025. "יש לו אנרגיה בלתי רגילה, הוא תחרותי מאוד עם אינסטינקטים נהדרים בשני צידי המגרש", ציין מומחה הדראפט ג'ונתן גבעוני, לאחר שילד הפלא סיפק 12 נקודות, 6 ריבאונדים ו-6 אסיסטים מול באיירן מינכן. "הוא השחקן הבינלאומי הכי טוב בדראפט של 2025, למרות שהמספרים שלו לא מדהימים".

ב"בליצ'ר ריפורט" הוסיפו כי הספרדי הצעיר מזכיר יותר שחקן רוטציה ברמה גבוהה – ולא כוכב בסדר הגודל של דונצ'יץ': "הוא גדול, ויכול להיות שחקן שקולע שלשות ועושה הגנה. הוא חוטף המון וחוסם המון, זריז, חכם ואגרסיבי".

ילד הפלא רשם הופעת בכורה בקבוצה הבוגרת כבר באוקטובר 2022, ובכך הפך לשחקן הרביעי הכי צעיר שמשחק בריאל מדריד. העונה הוא משחק בעיקר בגארבג' טיים בשורות אלופת אירופה. לפני קצת פחות מחודשיים רשם 12 נקודות בניצחון על בראוגן במסגרת הליגה – שיא קריירה – לצד ממוצעים גבוהים הרבה יותר בריאל מדריד ב', בה הוא משחק באופן קבוע יותר.

צ'וס מתאו הוכיח בעבר, כמו קודמיו בתפקיד, שהוא לא מפחד לשלב צעירים, וכך קורה גם עם גונסאלס. "הוא כישרון בלתי רגיל. אני רוצה אותו כאן לאורך זמן, אני לא אוהב ששחקנים עוזבים", אמר המאמן בהתייחסו לשמועות על בחירה גבוהה בדראפט 2025. "אני מבין את העניין של ה-NBA, אבל ביורוליג ובליגה הספרדית לומדים איך לשחק כדורסל. אני מקווה שהוא יישאר איתנו, בזמן האחרון אנחנו תחנת מעבר בדרך ל-NBA ולקולג'ים, וזה חבל".

"אני אסיר תודה על ההזדמנויות שאני מקבל", אמר גונסאלס עצמו. "כולם מנסים לעבוד איתי ורוצים שיהיו לי את כל הכלים להצלחה. הם יודעים למה אני מסוגל".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי