אחרי 14 הפסדים רצופים: מכבי תל אביב תחפש ניצחון במדריד

play
בולדווין הבטיח את הניצחון שסיים את המשבר | אתר רשמי, Djordje Kostic
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 29.1 08:35

הצהובים, שלא ניצחו בחוץ את ריאל מאז 2010, יתארחו אצל מוליכת היורוליג (חמישי, 21:30) שעשויה להופיע בלי טבארס ויוי. קטש צפוי להרחיב בחזרה את הרוטציה

(גודל טקסט)

מחזור כפול נוסף ביורוליג ייצא לדרך מחר (שלישי, 21:30) מבחינתה של מכבי תל אביב, שתתארח אצל אלופת היבשת ריאל מדריד ותגיע במאזן של 13 ניצחונות ו-10 הפסדים, כאשר לבלאנקוס שמוליכים את הטבלה יש 20 ניצחונות ושלושה הפסדים בלבד.

עבור הצהובים זהו שבוע ספרדי, שכן ביום חמישי יתארחו אצל באסקוניה. כבר אתמול בשעות הלילה הגיעה הקבוצה למדריד, והיום תערוך את האימון המסכם באולם שבו לא קצרה הצלחות רבות בשנים האחרונות. מכבי תל אביב תחסר את רפי מנקו שנשאר בישראל בשל כאבים בגב.

במכבי תל אביב שומרים על פרופיל נמוך לקראת ההתמודדות ולא יוצאים בהצהרות, לאור יחסי הכוחות. לאחר שבמשחק נגד פנאתינייקוס ביום חמישי האחרון החליט עודד קטש לקצר משמעותית את הרוטציה, וארבעה שחקנים היו על הפרקט מעל 30 דקות, הפעם המאמן צפוי לנהל רוטציה של לפחות תשעה שחקנים כדי לשמור כוחות גם למשחק השני השבוע, שבקבוצה יודעים שניצחון בו ריאלי יותר.

רפי מנקו, שחקן מכבי תל אביב
רפי מנקו, שחקן מכבי תל אביב | אתר רשמי, מכבי תל אביב בכדורסל

הביקורים האחרונים של מכבי תל אביב במדריד לא היו חיוביים במיוחד, כאמור. הצהובים הובסו בשני המשחקים האחרונים בהפרשים של 33 ו-29 נקודות, ולמרות שכפו גם כמה משחקים צמודים, ניצחון החוץ האחרון בבירת ספרד היה אי שם בשנת 2010, 64:66. מאז השיגה ריאל 14 ניצחונות ביתיים רצופים על מכבי תל אביב.

ההתמודדות בוויזינק סנטר תהיה הראשונה מבין ארבעה משחקים שתערוך הקבוצה של קטש עד ליום שני הבא, כשאחרי באסקוניה תשוב הקבוצה ארצה לביקור אצל הפועל חולון במוצאי השבת הקרובה וביום שני תפגוש את הפועל אילת ביד אליהו.

פקונדו קמפאסו, שחקן ריאל מדריד
פקונדו קמפאסו, שחקן ריאל מדריד | אימג'בנק GettyImages, Sonia Canada

ריאל מדריד היא ללא ספק הקבוצה הטובה ביותר ביורוליג מתחילת העונה, והמועמדת המובילה לזכייה במפעל שנה שנייה ברציפות. החבורה של צ'וס מתאו אמנם הפסידה שלושה מחמשת המשחקים האחרונים שלה בכל המסגרות, כולל תבוסה די משפילה בידי מונאקו לפני שבועיים, אבל לאורך העונה היא מנצחת ברוב משחקיה כמעט ללא תחרות.

שני שחקנים מרכזיים של הבלאנקוס בספק למשחק אחרי שלא שיחקו בשבועיים האחרונים – וולטר טבארס וסרחיו יוי. במשחק הליגה אתמול בגראן קנאריה, בו הובסה ריאל מדריד 100:77, לא שיחקו גם גרשון יאבוסלה ומריו הזוניה אך השניים האלה קיבלו מנוחה וצפויים לחזור מחר.

חוץ מטבארס ויוי, מובילים את ריאל מספר כוכבים שכנראה שהגדול שבהם הוא פקונדו קמפאסו, שרושם העונה 12 נקודות ו-6.9 אסיסטים בממוצע למשחק. מלבד הרכז הארגנטינאי, מצטיינים הזוניה ודז'נאן מוסה שתורמים בהתאמה 13.2 ו-13.6 נקודות למשחק. מי שייכנס לנעליו של טבארס, אם האחרון ייעדר, הוא ונסן פוארייה הצרפתי שקולע העונה 9.2 נקודות ומוריד 4.9 ריבאונדים למשחק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי