עודד קטש: "אי אפשר לספוג מעל 100 נקודות ולרצות לנצח"

play
מנהיגים יכולים ללמוד ממנו. עודד קטש | GettyImages, Roberto Finizio
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 30.1 05:53

ערב התקפי גדול של בולדווין וקולסון לא הספיק נגד ריאל מדריד. המאמן: "כדי לנצח כאן צריך לשחק מושלם, ולא היינו שם בקטע ההגנתי"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב נאבקה הערב (שלישי) ולא ויתרה בשום שלב במשחק החוץ נגד ריאל מדריד, אבל ירדה מנוצחת 106:101. זה ההפסד ה-15 ברציפות שלה לריאל בחוץ והיא לא ניצחה במדריד מאז מרץ 2010.

עודד קטש אמר מיד אחרי המשחק: "היינו צריכים עוד דברים בהגנה, להיות יותר מרוכזים. אנחנו לא יכולים לתת להם לקלוע מעל 100 נקודות ולרצות לנצח. זה קשה, זה בטוח שלא קל נגד ריאל מדריד. כדי לנצח כאן צריך לשחק משחק מושלם, ולא היינו שם בקטע ההגנתי".

במסיבת העיתונאים הוסיף המאמן: "כשבאים לשחק נגד ריאל זה אף פעם לא קל. קבוצה עם הרבה כישרון, הרבה כלים. אני חושב שהגנתית יכולנו לעשות עבודה יותר טובה, הם מענישים על כל טעות. בסוף הפסדנו רק את הרבע הראשון, וזה הכריע את המשחק. חזרנו למשחק שלוש-ארבע פעמים, אפשר לקחת מהמשחק הזה הרבה דברים טובים להמשך השבוע, אנחנו בלוח משחקים קשה, יש שחקנים שמשחקים הרבה דקות, אבל זאת עוד חוויה בשבילנו, כדי להבין מה צריך כדי לשחק ברמה הזאת".

שחקן ריאל מדריד דז'נאן מוסה, מול שחקן מכבי תל אביב רומן סורקין
| אימג'בנק GettyImages, PIERRE-PHILIPPE MARCOU

קטש הוסיף: "כקבוצה אנחנו לא משחקים התקפה אחרי התקפה, אלא זורמים עם מה שההגנה נותנת לנו. אחרי 10 דקות מצאנו איך לתקוף בדרך הנכונה, מצאנו איך לקלוע מעל 100 נקודות נגד ריאל וזה לא קל. אנחנו ברי מזל שהייתה לנו המשכיות מהעונה שעברה, זה הדבר הכי חשוב. שמרנו על הליבה של הקבוצה, זה מה ששמר אותנו תחרותיים.

"מבחינת אופי עברו עלינו הרבה קשיים, חסר לנו הבית שלנו, חסר לנו האוהדים שלנו, החיים הנורמליים. צריך לתת הרבה כבוד לשחקנים ולהנהלה שמסתדרים בסיטואציה הזאת. אנחנו מוצאים דרך לעשות את זה ואסור לנו להסתכל מעבר לשלושה או ארבעה ימים. דחינו משחקים בליגה הישראלית, אנחנו משחקים 15-16 משחקים ב-40 ימים, בפעם הקודמת ששיחקו ככה היה בזמן הקורונה. המפתח זה ההמשכיות שלנו מהעונה שעברה והאופי שלנו".

שחקן מכבי תל אביב לורנזו בראון, לפני שחקן ריאל מדריד פקונדו קמפאסו
שחקן מכבי תל אביב לורנזו בראון, לפני שחקן ריאל מדריד פקונדו קמפאסו | GettyImages, PIERRE-PHILIPPE MARCOU

מאמן ריאל, צ'וס מתאו, אמר: "מכבי היא יריבה חזקה עם יכולת התקפית אדירה. היורוליג משאירה לך מעט זמן לשמוח או לבכות אחרי משחק ואנחנו כבר צריכים להתכונן למשחק הבא. עדיין חסרה לנו המשכיות, אבל נמצא אותה. לקבוצה הזו יש לב גדול".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי