ולנסיה גברה על ברצלונה, אנאדולו ניצחה לפני מכבי תל אביב

play
ווילי הרננגומס, ברצלונה | אימג'בנק GettyImages, Inaki Esnaola
פוארייה וקמפאסו הוליכו את ריאל מדריד לניצחון שלישי רצוף בכל המסגרות 01:53

אוז'ליי סידר ניצחון שני העונה על הקטלאנים - הפעם 76:79. אלופת טורקיה גברה 82:91 על באחצ'שהיר, ריאל התגברה על ג'ירונה, 17 לנמרוד לוי בהפסד סמסונספור, 3 נקודות ו-4 אסיסטים לנועם יעקב בניצחון וילרבאן

(גודל טקסט)

אחרי שבועיים מקרטעים במונחיה, עושה רושם שריאל מדריד עלתה בחזרה על הגל. אלופת היבשת המשיכה במומנטום מצמד ניצחונות היורוליג בשבוע החולף גם היום (ראשון) נגד ג'ירונה, עליה גברה 79:92 בדרך חזרה למסלול הניצחונות גם בזירה המקומית, לאחר שהובסה בידי גראן קנאריה במחזור שעבר. ונסן פוארייה ופקונדו קמפאסו הצטיינו אצל הבלאנקוס: הצרפתי רשם דאבל-דאבל של 19 נקודות ו-10 ריבאונדים, בעוד שהארגנטינאי קלע 17 וחילק 8 אסיסטים.

לאחר מכן חגגה ולנסיה ניצחון שני העונה על ברצלונה – הפעם 76:79 מרשים. סמי אוז'ליי כיכב עם 17 נקודות, ווילי הרננגומס סיים עם 16 ו-10 ריבאונדים, אך זה לא הספיק לקטלאנים.

שחקן ריאל מדריד ונסן פוארייה
דאבל-דאבל. ונסן פוארייה | אימג'בנק GettyImages, Borja B. Hojas

גם נציגות ישראלית יש הערב בליגות האירופיות. בטורקיה, 17 נקודות ו-4 אסיסטים של נמרוד לוי לא סהפיקו לסמסונספור, שנכנעה בחוץ 93:83 לפטקימספור.

אנאדולו אפס צלחה את משחק הבית שלה מול באחצ'שהיר לפני שהיא מארחת את מכבי תל אביב ביום חמישי. אלופת טורקיה ניצחה בליגה 82:91 בהובלתו של טייריק ג'ונס שקלע 22 נקודות, כאשר אלייז'ה בריאנט ודריוס תומפסון הוסיפו 15 כל אחד – אקס מכבי תל אביב הוריד 6 ריבאונדים והגארד מסר 6 אסיסטים.

בצרפת, וילרבאן של נועם יעקב ניצחה 66:77 את לימוז'. הרכז הישראלי קיבל 8 דקות וסיים עם שלוש נקודות, ריבאונד אחד וארבעה אסיסטים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי