יהיה קשה להשאירו: קבוצות הפאר שמחזרות אחר כוכב מכבי תל אביב

באיטליה טוענים: ריאל מדריד, וירטוס בולוניה ומילאנו ייאבקו על ג'וש ניבו, שהוכתר כ-MVP של היורוליג בשבוע שעבר, ושחוזהו יפוג בקיץ

(גודל טקסט)

ג'וש ניבו הוכתר כ-MVP של המחזור הקודם ביורוליג, עם 18 נקודות, 13 ריבאונדים ו-3 חסימות על הראש של ז'לגיריס קובנה, ובשבועות האחרונים הוא נמצא ככל הנראה בכושר הטוב בקריירה. בהיעדרו של רומן סורקין הסנטר האמריקאי תפס מקום חשוב עוד יותר אצל עודד קטש, והעונה הוא מעמיד ממוצעים של 10.5 נקודות (63.6 אחוז מהשדה) ו-7 ריבאונדים למשחק.

חוזהו של ניבו בשורות הצהובים יגיע לסיומו בקיץ, ולמכבי תל אביב מצפה משימה לא פשוטה להשאירו. היכולת הנהדרת הפכה את שחקן הפנים לסחורה חמה ברחבי היבשת, ולפי דיווחים באיטליה, "הוא נמצא במרכז שוק ההעברות ביורוליג. צפויה מכירה פומבית בניסיון להשיג את שירותיו".

המועמדות הבולטות, לפי אותו דיווח, הן ריאל מדריד שעלולה לאבד את וולטרס טבארס האימתני, וירטוס בולוניה, שכל שלושת הגבוהים המובילים שלה – ג'ורדן מיקי, בריאנט דאנסטון וטוקו שנגליה – יסיימו חוזים בקיץ ומילאנו, שחווה עוד עונה מאכזבת וגם כן רוצה לבנות מחדש את הקו הקדמי שלה.

ג'וש ניבו, שחקן מכבי תל אביב
השתלט על הרחבות במחצית השנייה | אימג'בנק GettyImages, Djordje Kostic

מכבי תל אביב תנסה להשאיר את הסנטר (26, 2.06 מ'), שהחל את הקריירה האירופית שלו בהפועל אילת ב-2020/21, ואלחר עונה מוצלחת בז'לגיריס השתדרג למדים הצהובים בקיץ 2022.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי