ריאל מדריד הבטיחה ביתיות, הפסדים למתחרות מכבי ת"א על הטופ 6

play
טוקו שנגליה, שחקן וירטוס בולוניה | GettyImages, Roberto Finizio
תקציר כדורסל ספרדי: מלאגה – ריאל מדריד 87:81 02:14

הבלאנקוס חזרו מפיגור 13 בברלין ל-79:86, אולימפיאקוס נכנעה 85:72 לאנאדולו, וירטוס נוצחה 96:81 אצל ז'לגיריס ופרטיזן בלגרד גברה 83:87 על באסקוניה

(גודל טקסט)

עוד שבוע כפול ביורוליג יצא הערב (שלישי) לדרך עם ארבעה משחקים, בנוסף למפגש של מכבי תל אביב עם וילרבאן, וחוץ מהניצחון של ריאל מדריד על אלבה ברלין, כל התוצאות סייעו לאלופה הישראלית במאבק שלה לקבע את מעמדה בעשירייה הראשונה ואף קירבו אותה לשישייה. אולימפיאקוס הפסידה בטורקיה לאנאדולו, וירטוס בולוניה הובסה אצל ז'לגיריס ופרטיזן בלגרד ניצחה "בשביל" מכבי את באסקוניה.

אנאדולו אפס – אולימפיאקוס 72:85

טיבור פלייס קלע את 9 הנקודות הראשונות במשחק ואנאדולו ברחה ליתרון דו ספרתי, אולימפיאקוס התקרבה ל-26:21 בסוף הרבע הראשון אבל הטורקים ירדו להפסקה בפלוס 11. למרות צמצום נוסף של היוונים במחצית השנייה, 6 נקודות ללא מענה של המארחת בפתיחת הרבע האחרון סגרו עניין בדרך להשארת תקוות הכניסה לפלייאין בחיים וקטיעת רצף ששת הניצחונות של אולימפיאקוס, שלא ניצחה מפגש בין הקבוצות באיסטנבול מאז 2017. שיין לארקין הוביל את אנאדולו עם 15 נקודות, וויל קלייברן הוסיף 14. אלק פיטרס קלע 19 שלא הספיקו לאורחת.

ז'לגיריס – וירטוס בולוניה 81:96

האיטלקים המשיכו להתרחק מהבטחת המקום בפלייאוף עם הפסד חמישי בחמישה משחקים, אחרי שז'לגיריס עצרה אותם על 32 נקודות בלבד במחצית השנייה – וקטעה רצף של שלושה הפסדים ביורוליג. אדמונד סאמר קלע 16 נקודות וקינן אוואנס תרם 14 לצד 7 אסיסטים עבור הליטאים, שבכל זאת רחוקים מהעפלה לפלייאין. טוקו שנגליה סיים עם 19 נקודות לזכות וירטוס בולוניה.

דז'נאן מוסא, שחקן ריאל מדריד בכדורסל
דז'נאן מוסא, שחקן ריאל מדריד בכדורסל | אימג'בנק GettyImages, Borja B. Hojas

אלבה ברלין – ריאל מדריד 86:79

קרב הקצוות מול נועלת הטבלה היה מסובך יותר מהצפוי מבחינתה, אבל ריאל מדריד הפכה הערב לקבוצה הראשונה ביורוליג שמבטיחה יתרון ביתיות בפלייאוף העונה. אלבה ברלין הובילה מתחילת המשחק ועד אמצע הרבע השלישי, במהלכו צעדה ביתרון 38:51. אלא שריצת 3:20 של הבלאנקוס הפכה את התוצאה ובדקות ההכרעה גרשון יאבוסלה, ונסן פוארייה, פקונדו קמפאסו ומריו הזוניה עשו את העבודה עבור אלופת אירופה. הזוניה הוביל את הקלעים עם 22 נקודות והוסיף 8 ריבאונדים, כשיאבוסלה תרם 17 נקודות ואילו קמפאסו קלע 14 ומסר 6 אסיסטים. באלבה סיים מאט תומאס עם 16 נקודות.

פרטיזן בלגרד – באסקוניה 83:87

הבאסקים להטו בשבועות האחרונים, עם ארבעה ניצחונות בחמשת המשחקים האחרונים, כשמרכוס הווארד בלתי עציר. בחוץ, עם זאת, באסקוניה ניצחה פעם אחת בלבד בששת משחקיה האחרונים, וגם הפעם היא לא הסתדרה בבלגרד מול הקבוצה של ז'ליקו אוברדוביץ'. פרנק קמינסקי בלט עם 20 נקודות וברונו קאבוקלו הוסיף 18 נקודות ו-13 ריבאונדים במשחק בו פרטיזן הובילה מכדור הפתיחה ועד שריקת הסיום. הווארד כהרגלו בלט עם 26 נקודות שלא הספיקו לבאסקוניה שהתרחקה משמעותית מהאפשרות לסיים בשישייה הראשונה, בעוד המארחת מסרביה תקווה לשמור על המקום בעשירייה הפותחת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי