מכבי ת"א פתחה בשיחות עם קטש, החשש: אחרות יקדימו אותה

play
ועכשיו, ז'לגיריס. קטש | ברני ארדוב
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 28.3 05:17

הצהובים פתחו במשא ומתן עם המאמן שמסיים חוזה בקיץ במטרה להבטיח את הישארותו לקראת הישורת האחרונה של העונה. הצעה כספית גבוהה מאדלסון והפועל ירושלים עשויה להקשות על השלמת המהלך, במקביל קבוצות יורוליג נוספות עוקבות אחרי הסטטוס שלו

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב פתחה בשיחות להארכת חוזהו של עודד קטש. המאמן שנכנס לתפקיד בקיץ שעבר מסיים חוזה בסוף העונה, ובקבוצה מעוניינים להשאיר אותו ולהבטיח את עתידו עוד לפני הקיץ, לקראת הישורת האחרונה של העונה.

לצד יריית הפתיחה של המשא ומתן, במכבי תל אביב חוששים מהאפשרות שהפועל ירושלים תציע למאמן חוזה גדול יותר ותנסה להחזיר אותו לשורותיה. האדומים, בראשות מתן אדלסון, עשויים להציע לו חוזה גדול יותר, מה שיהפוך את העסקה לקשה יותר לביצוע מבחינת מכבי תל אביב. במקביל, קבוצות יורוליג נוספות עוקבות אחרי המאמן ונמצאות בתמונה.

קטש הוליך את הצהובים בעונה שעברה לזכייה באליפות ולפלייאוף היורוליג, והאופציה להשאירו לעונה נוספת שנקבעה בחוזה מומשה. גם העונה ההצלחה נמשכת, וקטש מתמודד היטב עם הנסיבות הלא פשוטות שמלוות את העונה של הצהובים, כולל אירוח של כמעט כל משחקי הבית ביורוליג בבלגרד.

מאמן מכבי תל אביב עודד קטש
ירושלים אורבת? קטש | ברני ארדוב

מכבי תל אביב מדורגת במקום השביעי ביורוליג, וכבר הבטיחה לכל הפחות מקום בפלייאין. בליגת העל היא מדורגת במקום הראשון, מעל הפועל תל אביב. הצהובים עומדים על רצף של 15 ניצחונות בכל המסגרות, כולל 6 ניצחונות ביורוליג.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי