שני המשחקים הראשונים של פנאתינייקוס מול מכבי ת"א – סולד אאוט

play
אוהדי פנאתינייקוס | GettyImages
שחקן מכבי תל אביב בונזי קולסון עם האוהדים 00:24

כל הכרטיסים נמכרו בתוך 24 שעות, האואקה יתמלא ב-19,000 צופים בכל אחד מהמפגשים בשבוע הבא. רכז הירוקים בונה על זה: "הביתיות עשויה לעשות את ההבדל". ביוון מזהירים: "מכבי ת"א משוגעת, בולדווין ובראון טובים מנאן וסלוקאס"

(גודל טקסט)

ביוון עקבו בדריכות אחרי המשחק אמש (שלישי) בין מכבי תל אביב לבאסקוניה, ולא ברור אם ההצגה המרשימה של הצהובים יותר הדאיגה או יותר הרגיעה אותם. לפני המשחק נשמעו ביוון קולות שאפילו העדיפו את מכבי תל אביב, משום שסדרה מולה תעניק לפנאתינייקוס יתרון אחד מובהק ברבע הגמר: ביתיות.

אוהדי פנאתינייקוס שוברים שיאי טירוף סביב המומנטום הנפלא של הקבוצה בתקופה האחרונה, והאווירה באואקה במשחקים הקרובים צפויה להיות מחשמלת – זאת בניגוד מוחלט למשחקי "הבית" של מכבי תל אביב בבלגרד. בתוך 24 שעות, פנאתינייקוס מכרה את כל הכרטיסים לשני המשחקים מול מכבי תל אביב בשבוע הבא. האואקה יתמלא ב-19 אלף צופים בכל אחד מהמפגשים.

מקצועית, מכבי תל אביב בהחלט מהווה איום על פאו אחרי שניצחה אותה פעמיים בעונה הרגילה, אבל בכל מה שקשור לטירוף מסביב, היוונים עדיין נראים ביתרון גדול, כפי שביטא גם שחקן הקבוצה לוקה וילדוסה בריאיון לאתר היווני "SDNA".

"תהיה סדרה קשה, אנחנו מבינים את זה היטב כי כבר הפסדנו פעמיים העונה למכבי תל אביב. אבל היתרון הגדול שלנו בסדרה הזו, שאולי גם יעשה את ההבדל, הוא אפקט אואקה. מכבי אולי תביא כמה מאות אוהדים לבלגרד, אבל באואקה הטירוף יהיה ברמה אחרת לחלוטין", אמר וילדוסה, שנמצא בתקופה אישית פחות טובה, וינסה לצאת מהמיני-משבר בסדרה מול הצהובים.

לוקה וילדוסה, פנאתינייקוס
מוכן לאתגר. וילדוסה | אימג'בנק GettyImages, Gari Garaialde

הפרשן והעיתונאי יאניס פילריס כתב בטור פרשנות באתר 'Sport24" שפנאתינייקוס צריכה להיזהר מאוד ממכבי תל אביב. "לא יהיה קל לעלות לפיינל פור, גם אם לפאו יש יתרון ביתיות ומשחקי החוץ ייערכו במגרש נייטרלי. מכבי תל אביב קבוצה 'משוגעת' באופן מסורתי, שמתבססת על שחקנים אמריקאים, קצב מהיר והרבה מהלכי אחד על אחד. העונה – עם כל מה שקרה לקבוצה מחוץ למגרש ועליו – היא נראית משוגעת יותר מאי פעם. המעבר לבלגרד והחשש מעימות כולל במזרח התיכון איימו לשתק את הקבוצה הזאת, אבל ההפך הגמור קרה".

לדבריו, "מכבי תל אביב משחקת כדורסל משוגע יותר מתמיד, היא ניצחה את פאו פעמיים וצמד הגארדים המובילים שלה מרשים יותר אפילו מזה של פאו. לורנזו בראון ו-ווייד בולדווין מקבלים חופש מוחלט על המגרש, ונגד באסקוניה הנאיבית הם חיברו 55 נקודות עם 11 מ-14 מהשלוש. לנטרל אותם צריכה להיות המשימה האסטרטגית של פאו בסדרה הזאת".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי