מכבי תל אביב רוצה להינות מ"הטירוף היווני" ביציעים נגד פנאתינייקוס

הצהובים יפתחו את סדרת הפלייאוף נגד היוונים (20:30) באואקה, במטרה לשפר את מאזן החוץ הלא מחמיא שלהם בפלייאוף. קליבלנד: "העובדה שאנחנו בפלייאוף לא צריכה להיות מובנת מאליה". ווב: "תהיה אווירה עוינת"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב תפתח הערב (שלישי, 20:30) באואקה שבאתונה את סדרת רבע גמר הפלייאוף ביורוליג נגד פנאתינייקוס היוונית. שתי הקבוצות נפגשו עד היום בסדרת פלייאוף אחת בלבד, אותה ניצחו היוונים 2:3, ומכבי מגיעה אחרי עשור בו לא ניצחו סדרת פלייאוף, כשהם מנצחים רק משחק חוץ אחד בפלייאוף מבין שמונת משחקי החוץ האחרונים שלה בפלייאוף, המשחק הראשון נגד מונאקו בעונה שעברה.

הצהובים הגיעו אתמול בשעות אחר הצהריים לאתונה ובשעות הערב ערכו את ארוחת הסדר המסורתית באווירה מעורבת. לצד תחושות טובות בין השחקנים, שעברו על כל ההגדה, הזכירו במכבי את החטופים שנמצאים עדיין בעזה, ביניהם אוהדים של הקבוצה.

היום תקיים מכבי את האימון האחרון לפני המשחק באואקה, כולל תדריך וידאו נוסף. בקבוצה שוחחו עם השחקנים על האווירה החמה שצפויה להיות באולם, כש-19 אלף אוהדים ידחפו את היוונים, ומקווים כי יוכלו להפיק מהטירוף היווני את המירב בדרך להפתעה.

אנטוניוס קליבלנד ושחקני מכבי תל אביב
עוד הצגה צהובה. קליבלנד, בראון ובולדווין | אתר רשמי, Djordje Kostic

"אני חושב שזה מרגש. זה הישג להיות כאן, כקבוצה", הבהיר אנטוניוס קליבלנד. "הליגה קשה והעובדה שהגענו לפלייאוף לא צריכה להיות מובנת מאליה. אנחנו מחכים למשחק, נמכרו כל הכרטיסים, תהיה שם אווירת פלייאוף ואתה רוצה להיות מוכן לשחק וליהנות. זו ברכה לשחק את המשחק שאנחנו אוהבים במצב הזה והמטרה היא להתחרות כקבוצה ולעשות את העבודה".

"אני חושב שאנחנו צריכים להתמיד במה שעודד רוצה שנעשה, ואני חושב שזה יוכרע בהגנה. היינו טובים בהגנה בחודש וחצי האחרונים ואנחנו צריכים להיות אפילו טובים עוד יותר עכשיו. זה משחק חוץ, אולם מלא ואף אחד לא שומע כלום. נצטרך לעשות מה שעשינו בתקופה האחרונה, לשחק את הכדורסל שלנו", הוסיף קליבלנד.

ג'יימס ווב מכבי תל אביב
ג'יימס ווב מכבי תל אביב | אימג'בנק GettyImages

ג'יימס ווב אמר: "יש להם סקוררים שיכולים לקלוע, הם משחקים הגנה טובה ונאבקים על הריבאונד, ככה שתהיה לנו הרבה עבודה. אני רואה שהם מכרו את כל הכרטיסים לשני המשחקים הראשונים. תהיה אווירה עוינת, אבל במובן ספורטיבי ואני חושב שזה יוציא את הטוב ביותר מבחינתנו. כולנו חיכינו לזה. יש להם גארדים שיכולים לקלוע היטב, משחקים הגנה מצוינת, חוטפים את הכדור, לוקחים ריבאונדים ואנחנו נצטרך לשים לב לזה ולהגן על הכדור".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי