"עכשיו או לעולם לא": זה הג'וקר של פנאתינייקוס נגד מכבי תל אביב?

play
יואניס פפאפטרו, פנאתינייקוס | רויטרס
ג'וש ניבו מכבי תל אביב לצד מתיאס לסור פנאתינייקוס 00:30

אחרי הפציעה של הרננגומס, ביוון מסמנים את יואניס פפאפטרו שהתעלה במשחק השני כמי שצריך "למלא חלל עצום" ולעשות את ההבדל

(גודל טקסט)

כלי התקשורת ביוון משדרים דאגה גדולה מחסרונו של חואנצ'ו הרננגומס ממשחקים 3 ו-4 בסדרת הפלייאוף מול מכבי תל אביב, אחרי שהספרדי טס לבדיקות רפואיות במולדתו. אלא שפנאתינייקוס לא רק הסתדרה מצוין בלעדיו במשחק השני בסדרה, כי אם גם מצאה את השחקן שאמור למלא היטב את מקומו בצמד המשחקים בבלגרד – וזהו יואניס פפאפטרו.

הפורוורד היווני, ששותף העונה בעשרה משחקי יורוליג בלבד עד יום חמישי האחרון, רשם בניצחון 79:95 על מכבי תל אביב את משחקו הראשון במפעל בספרות כפולות בקדנציה הנוכחית שלו בפאו, עם ארבע שלשות בדרך ל-15 נקודות, בנוסף לשלושה ריבאונדים, שלושה אסיסטים ושתי חטיפות, כשהוא מגביל הגנתית את בונזי קולסון שהצטיין בצד הצהוב בשלושת המפגשים הקודמים בין הקבוצות באתונה.

"זה עכשיו או לעולם לא עבור פפאפטרו", ניתחו היום (ראשון) באתר "ספורטיים". "היעדרותו של הרננגומס מותירה חלל עצום שפפאפטרו יתבקש למלא. אפשר לומר שזה מגיע בזמן אידיאלי עבורו, שכן אחרי הבעיות שהוא חווה, הוא הוכיח שהוא חזר בשביל להישאר. זה בלט במשחק השני נגד הישראלים, בו ניצל את 28 הדקות שקיבל מארגין עתמאן בצורה יוצאת דופן. כעת, המאמן הטורקי צפוי להעניק לו אפילו יותר זמן משחק, שהוא צריך לנצל כדי להתבסס במקום גבוה יותר ברוטציה".

שחקן פנאתינייקוס יואניס פפאפטרו
כמו שפן שנשלף מהכובע של עתמאן. יואניס פפאפטרו | אימג'בנק GettyImages, Sonia Canada

יחד עם קוסטאס סלוקאס, קנדריק נאן, דינוס מיטוגלו ומתיאס לסור, פפאפטרו היה חלק מהחמישייה שהכתיבה את הטון לטובת פנאתינייקוס בדרך לשוויון 1:1 ברבע הגמר. האם הוא יתברר כ"אס" שיוביל את הירוקים לפיינל פור ראשון מאז 2012?

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי