"אם החלטתם שמכבי ת"א תהיה בפיינל פור, אל תהיו כל כך שקופים"

play
לא ידע את נפשו מרוב זעם. ינאקופולוס | GettyImages, Nikola Krstic/MB Media
צפו: אוהדי מכבי תל אביב נגד דימיטריס ינאקופולוס הבעלים של פנאתינייקוס 00:33

ביום שאחרי משחק 3, השופרות של ינאקופולוס בתקשורת היוונית נכנסו לפעולה, ותוקפים: "מכבי תל אביב הפרה כל הסכם אפשרי, וממשיכה לקבל מתנות. רוצים אותם בברלין? בהצלחה עם לאבטח אלפי ישראלים"

(גודל טקסט)

ביום שאחרי הניצחון של מכבי תל אביב במשחק 3, ביוון יש כבר מי שמדברר את נשיא פנאתינייקוס דימיטריס ינאקופולוס, ומצטרף למתקפה על השופטים והיורוליג. בטור דעה חריף באתר "SDNA" האשימו את ראשי היורוליג בקנוניה נגד פאו, וטענו כי "כבר הוחלט שמכבי תל אביב תגיע לפיינל פור".

"באורח פלא, כל טעויות השיפוט בסדרה הולכות נגד פנאתינייקוס. אסור לפאו להבליג, גם לא נגד סקנדל הכרטיסים. מכבי מפרה כל הסכם אפשרי, זו בושה וחרפה", נכתב. "אם היורוליג מעדיפה את מכבי בפיינל פור, היא לא יכולה לעשות את זה בצורה כל כך שקופה ולא אלגנטית. כל מה שקרה מרגע שהסתיים משחק 2 ועד עכשיו, מוכיח שהיורוליג החליטה שמכבי תהיה בפיינל פור. רוצים אותם בברלין? שהארגון המצחיק הזה ידאג עכשיו לאבטח אלפי ישראלים בלי ששום דבר יקרה. בהצלחה עם זה".

הטענות הופנו לא רק כלפי השופטים וראשי היורוליג, אלא גם כלפי מכבי תל אביב, שכביכול הכניסה כ-1,000 צופים לפיוניר בניגוד לסיכומים המוקדמים עם ראשי המפעל, שאישרו את המשך השתתפותה בעונת המשחקים בכפוף לכך שתשחק בבלגרד ללא קהל. "פנאתינייקוס האמינה בעצמה לפני הנסיעה לבלגרד משום שידעה שהמשחק ישוחק מאחורי דלתיים סגורות. מישהו ראה אתמול יציעים ריקים? הקהל שיחק תפקיד מכריע בסופו של דבר. הוא הפעיל לחץ על השופטים, וגרם להם לחשוב שהם נמצאים ביד אליהו. כל הכבוד ליורוליג, הצלחתם, בדיוק כמו שרציתם", נכתב ב-SDNA. "ינאקופולוס התלונן, ובטח הוא זה שייענש עכשיו. אבל מה עם האנשים מאחורי הקלעים שהחליטו לפגוע בפאו במכוון?".

בעלי פנאתינייקוס דימיטריס ינאקופולוס
לא ידע את נפשו מרוב זעם. ינאקופולוס | GettyImages, Nikola Krstic/MB Media

ב"גאזטה" נקטו בקו דומה, ולצד ביקורת על שחקני פנאתינייקוס ועל תפקודו של המאמן ארגין עתמאן, קטלו את מכבי תל אביב והשופטים. "האם מכבי תל אביב תקבל אישור להכניס כמה אוהדים שתרצה למשחק 4? הסיכום עם היורוליג היה שהמשחקים יתקיימו ללא קהל, אבל הסיכוי שמישהו יעמוד בהבטחה הזאת שואף לאפס. אם כבר, אנחנו יותר קרובים לתרחיש בו יעתיקו את המשחק לתל אביב…", כתבו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי