דימיטריס ינאקופולוס לא רואה בעיניים? חכו שתכירו את הבת הלוהטת שלו

play
דימיטריס יאנקופולוס והבת שלו | מסך אינסטגרם
צפו: אוהדי מכבי תל אביב נגד דימיטריס ינאקופולוס הבעלים של פנאתינייקוס 00:33

דספינה, שהפכה לכוכבת רשת ביוון, היא היחידה שמצליחה להרגיע את אבא שלה, שמתפוצץ על השופטים ומדבר גסויות במהלך הסדרה החמה בין פנאתנייקוס למכבי תל אביב

(גודל טקסט)

דימיטריס ינאקופולוס, הבעלים של פנאתנייקוס היוונית, השתולל אתמול בסיום המשחק מול מכבי תל אביב ותקף את שופטי המשחק. "הופכים אותנו לזונות", טען איש העסקים בן ה-50 כשהתהלך עצבני ללא חולצה והטיח את ההאשמות הקשות אותן פירסם בחשבון האינסטגרם שלו.

זאת ממש לא הפעם הראשונה שינאקופולוס המוחצן מתבטא בצורה לא ראויה בלשון המעטה. כזכור, בעבר הוא פרסם תמונה של ז'ורדי ברתומיאו, מנכ"ל היורוליג, לבוש במדי האס אס.

בתו של דימיטריס יאנקופולוס | מסך אינסטגרם

ועם כל הטירוף המאפיין את הבעלים של פאו, יש מישהי שמצליחה להרגיע אותו ואפילו לגרום לו לרקוד. בתו הבכורה, דספינה, היא כוכבת רשת בהתהוות שבזכות הפרובוקציות והכסף של אבא שלה, כבר מזמן הפכה לאישיות מבוקשת ביוון. בקצב הזה, היא תצבור תאוצה מהר מאוד. יש לה קרוב למאה אלף עוקבים בטיק טוק, שנהנים מסרטונים של היוונייה היפייפיה רוקדת ומפעילה את אבא שזורם איתה בקלילות.

בתו של דימיטריס יאנקופולוס | מסך אינסטגרם

"דוגמנית על" קוראים לה העוקבים, למרות שלא דיגמנה מעולם והיא חייה את החיים הטובים של העשירים והמפורסמים ומחשיבה עצמה כ"ילדה של אבא", כפי שכתבה על גבי אחד הסרטונים בהם השניים שרים ורוקדים.

העוקבים הנלהבים צופים לה עתיד מזהיר ובטוחים שהיא אחת הנשים "היפות בעולם". למקרה שלא ידעתם, סבא שלה ודודו של אביה, הקימו יחד את "ויאנקס" – חברת התרופות הגדולה ביוון ואחת הגדולות באירופה, וכבר לפני עשרות שנים רכשו את פאו. לפני 12 שנה אביה קיבל את המושכות – ומאז הקבוצה לא העפילה לפיינל-פור.

דימיטריס יאנקופולוס והבת שלו | מסך אינסטגרם

בשנים האחרונות מועדון הפאר נקלע למשבר כלכלי ומקצועי, שהגיע לשיאו כאשר הבעלים הסתכסך עם אוהדים והפרשה הגיעה עד  למכות בברים וסיפוריים שלא שומעים כל יום. אלא שבקיץ האחרון הוא פתח את הכיס והתחיל להביא שחקנים ברמה גבווהה, אךן הקבוצה צריכה להוכיח שהיא מסוגלת ללכת עד הסוף, ומפלס הלחץ, כצפוי, שובר שיאים חדשים ומוביל גם לאיבוד עשתונות מצדו.

בכל אופן, תסמכו על דספינה שתצליח אולי להרגיע את אבא שלה לקראת משחק המשך הסדרה ולצלם איזה סרטון משותף.

דימיטריס ינאקופולוס הבעלים של פנאתינייקוס | אתר רשמי, אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי