כצפוי: היורוליג דחתה את טענות פנאתינייקוס בנוגע לשיפוט

play
הרבה על הכתפיים שלו. בראון | אתר רשמי, Djordje Kostic
דימיטריס ינאקופולוס הבעלים של פנאתינייקוס משתולל באינסטגרם 00:25

במפעל פרסמו דו"ח רשמי וקבעו כי הירוקים לא קופחו במשחק השלישי בסדרה נגד מכבי תל אביב: אין הוכחה לדריכה של ניבו בחוץ והשריקה לכדור ביניים נכונה

(גודל טקסט)

כפי שהיה צפוי לאור חוקי היורוליג, במפעל דחו את טענותיה של פנאתינייקוס בנוגע לשתי החלטות שיפוט בתוך האחרונה של המשחק נגד מכבי תל אביב אתמול (שלישי), וקבעו כי הקבוצה היוונית לא קופחה על ידי אנשי המשרוקית – בניגוד לדבריה.

פנאתינייקוס הגישה תלונה רשמית ליורוליג וערערה על התוצאה במשחק, אחרי שלטענתה שתי טעויות שיפוט קריטיות הכריעו לטובת הצהובים. המקרה הראשון היה 57 שניות לסיום, כשג'וש ניבו השתלט על כדור חוזר וספק דרך על קו החוץ, לפני שהטיח את הכדור בגופו של מתיאס לסור והשיג הוצאת חוץ לטובת מכבי תל אביב. לאחר שנבחנו כל זוויות הצילום הזמינות, פסקו ביורוליג כי אין הוכחה ודאית שניבו דרך על קו החוץ וייתכן כי העקב שלו היה מורם מעל הרצפה.

מתיאס לסור שחקן פנאתינייקוס
פאו תצליח לחזור מזה? לסור | אימג'בנק GettyImages, Nikola Krstic/MB Media

המקרה השני אליו התייחסה תביעת פנאתינייקוס היה כדור הביניים שנפסק אחרי שלורנזו בראון נחסם על ידי מתיאס לסור כשנותרו 15 שניות לסיום. מכבי תל אביב זכתה בכדור הביניים וקיבלה שעון התקפה מחודש של 14 שניות, למרות שבמהלך הקודם נותרו לה 3.8. בניגוד לתקנון פיב"א, בחוקת היורוליג ששונתה לאחרונה נפסק שבמקרים כאלה יש לאפשר לקבוצה שעון של 14 שניות, מה גם שהכדור נגע בטבעת אחרי הזריקה של בראון ולכן השופטים קיבלו החלטה נכונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי