במכבי ת"א מודים: "אולי לקחנו סיכון גדול מדי עם בולדווין"

הגארד ייבדק אחרי החזרה לישראל ובתרחיש האופטימי יחזור תוך מספר שבועות. בקבוצה כבר מפיקים לקחים: "נצטרך ללמוד מזה לעתיד"

(גודל טקסט)

אין ספק שאחד הסיפורים הטראגיים בהפסד 95:88 של מכבי תל אביב אמש (חמישי) היה הפציעה של ווייד בולדווין. הגארד שפספס את שני המשחקים האחרונים בסדרה לחץ מאוד על מכבי תל אביב לשחק אמש, ולאחר התייעצויות הוחלט לתת לו לשחק דקות מוגבלות. אחרי חמש דקות ראשונות, בהן לא הבריק ובעיקר התקשה לשמור, יצא מהמגרש, וחזר אחרי שתי דקות ברבע השני.

בולדווין שיחק עוד שתי דקות לפני שבירידה להגנה חש את שריר הירך פעם נוספת, תרחיש שבמכבי תל אביב חששו ממנו מאוד. הוא ירד מהמגרש ואחרי כמה דקות החל לבכות, ולא שב לשחק.

בולדווין ייבדק במהלך סוף השבוע בישראל כדי להבין עד כמה חמורה הפציעה החוזרת שלו. התקווה במכבי היא כי הקרע בשריר לא גדל, וכי הוא יוכל לחזור לשחק תוך כמה שבועות, אך אף אחד בקבוצה לא מאמין כי יוכל לשחק במשחק החמישי ביום רביעי. תרחישים גרועים יותר טוענים כי יתכן מאוד שלא ישוב לשחק העונה.

ווייד בולדווין שחקן מכבי תל אביב
ווייד בולדווין שחקן מכבי תל אביב | אימג'בנק GettyImages, Nikola Krstic/MB Media

"לא הייתה תמימות דעים לגבי החזרה שלו", מספר גורם במכבי, "הוא הרגיש טוב בהרבה, הצליח להתאמן וזה היה נראה טוב, אבל היה חשש שדבר כזה יכול לקרות. בסוף היה פה סיכון שנלקח, ויש מצב שהסיכון הזה היה גדול מדי. נצטרך ללמוד מהסיטואציה הזאת כלפי התנהלות דומה במקרים עתידיים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי