המשחק החמישי בין פנאתינייקוס למכבי תל אביב: בשלישי ב-21:15

play
שחקן מכבי תל אביב ג'ון דיברתולומאו | GettyImages, Nikola Krstic/MB Media
שחקני פנאתינייקוס מתיאס לסור, קנדריק נאן חוגגים 00:16

הודעה רשמית נמסרה לקבוצות על מועד המשחק שיכריע מי מהן תשתתף בפיינל פור בברלין. חצי גמר הגביע נגד קרית אתא יתקיים ביום שישי בצהריים?

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב תשוב להיכל אואקה באתונה בשבוע הבא למשחק החמישי והמכריע נגד פנאתינייקוס על זהות העולה לפיינל פור, וכעת נקבע מועד המשחק. תחילה הוא אמור היה להיערך ביום רביעי, אבל הבוקר (שישי) הודיעה היורוליג רשמית על כך שהמשחק יתקיים ביום שלישי הקרוב, 7 במאי בשעה 21:15.

הבוקר כבר שבו עודד קטש ושחקניו לישראל ועוד לפני המפגש החמישי עם החבורה של ארגין עתמאן באתונה, מחר יתארחו אצל הפועל חולון במסגרת ליגת העל. אגב, יום שלישי הוא היום שבו חוגגים את פסחא ביוון.

מאמן מכבי תל אביב עודד קטש עם עוזריו
פחות יום מנוחה. קטש והצוות | אימג'בנק GettyImages

כידוע, במהלך השבוע הבא גם יתקיימו משחקי חצי גמר גביע המדינה בכדורסל. מכבי תל אביב אמורה הייתה לפגוש את עירוני קרית אתא ביום חמישי בערב, אלא שאתמול התבשרו הצהובים שהמשחק יידחה למוצאי שבת בעקבות המשך הסדרה נגד פנאתינייקוס למשחק חמישי.

כעת נשקלת אפשרות נוספת. לאור הקדמת המשחק המכריע ביורוליג ליום שלישי, באיגוד הכדורסל בוחנים את האפשרות שחצי הגמר יתקיים בשישי בצהריים בשעה 14:00 – מכבי תל אביב לשם כך תוותר על יום מנוחה, אך כך המשחק לא יתנגש עם משחק העונה בין מכבי חיפה למכבי תל אביב בכדורגל, שמיועד להתקיים במוצאי שבת.

בכל מקרה, חצאי הגמר יפוצלו – והמפגש בין הפועל ירושלים להפועל באר שבע ייערך ביום חמישי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי