"למכבי תל אביב לא היתה נשמה, אין לה סיכוי באואקה"

play
"הכי גדול מאז דומיניק ווילקינס"? נאן חוגג | GettyImages, Nikola Krstic/MB Media
שחקני פנאתינייקוס מתיאס לסור, קנדריק נאן חוגגים 00:16

ביוון טוענים: "פאו עוד צריכה לפתור חלק מהבעיות שמכבי ת"א יצרה". שחקן מארוסי בוגריס ניתח את הסדרה הלוהטת ("נאן השחקן הטוב באירופה"), האמריקאי החמיא לעתמאן: "בסדרה כזו צריך לבצע התאמות"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב חיפשה בנרות, אך לא הצליחה למצוא פיתרון לקנדריק נאן אמש (חמישי). כוכב פנאתינייקוס היה בלתי עציר ברגעי ההכרעה, צלף 27 נקודות ועזר לקבוצתו לכפות משחק חמישי ומכריע בסדרת רבע הגמר המרתקת.

"זה היה משחק על החיים ועל המוות", אמר לתקשורת היוונית. "ידענו שנודח אם נפסיד, ושכל מה שעשינו כל העונה כבר לא יהיה שווה כלום. ידענו שצריך לתת הכל וזה מה שקרה. המשחק החמישי יהיה גדול. נזדקק לעזרת הקהל שלנו, אין לי ספק שהם יספקו את הסחורה".

על השינויים שביצע ארגין עתמאן בחמישייה – שילובו של נאן לצד קוסטס סלוקאס – אמר האמריקאי: "בסדרה של הטוב מחמישה תמיד צריך לבצע התאמות. אם משהו עובד, צריך להמשיך איתו ואם לא, אז לשנות. אנחנו מאמינים במאמן שישים את השחקנים בעמדות הטובות כדי להצליח, וזה מה שהוא עשה".

נאן הוסיף וסיפר על השיחה שקיים עם סלוקאס רגע לפני פתיחת המשחק: "אמרנו שצריך לעשות את זה יחד, שחקן אחד לא יצליח לנצח את הקבוצה הזאת. הראינו מי אנחנו. אני יכול לשחק טוב יותר, גם בהגנה וגם בהתקפה. היו לי ארבע עבירות וניסיתי לא לבצע את החמישית, בסופו של דבר הצלחתי והצלחתי לנצח".

שחקן פנאתינייקוס קנדריק נאן מול שחקני מכבי תל אביב לורנזו בראון, ג'ייק כהן
הפנים למשחק הבא. נאן | GettyImages, Nikola Krstic/MB Media

ביוון כבר החלו להתכונן למשחק החמישי והמכריע, שייערך ביום שלישי הבא באואקה. "האולם יהיה מפוצץ, אבל מוקדם מדי לדבר על מסיבה", נכתב ב-SDNA. "לפאו יש סיכוי גדול, אבל היא חייבת להיות מרוכזת. היא עדיין לא מצאה פתרונות לחלק מהבעיות שמכבי תל אביב הציבה בפניה, וקודם כל פיק אנד רולים. חובה להשתפר גם בריבאונד. הקבוצה של עתמאן טובה יותר, אבל אסור לה לגרום למכבי להיכנס לקצב, להרגיש בנוח מדי ולשלוט בריבאונדים. נותרו 40 דקות להשלים את מה שאף אחד לא היה חולם עליו בקיץ".

שחקן מארוסי גיורגוס בוגריס נדרש אף הוא לסדרה המרתקת וטען כי "פנאתינייקוס נפלה מהרגליים בסיום, אבל היה לה מזל. למכבי תל אביב לא היתה נשמה ואין לה סיכוי באואקה. ינאקופולוס לקח את הקבוצה הזו לפיינל פור ונאן הוא השחקן הטוב באירופה".

ג'וש ניבו שחקן מכבי תל אביב מול מתיאס לסור שחקן פנאתינייקוס
ג'וש ניבו שחקן מכבי תל אביב מול מתיאס לסור שחקן פנאתינייקוס | GettyImages

העיתונאי סטפנוס מאקריס הוסיף וניתח: "זה היה ניצחון של אופי ועכשיו הכל בידיים של פאו. האולם יהיה מפוצץ ולפנאתינייקוס יש גם יתרון פסיכולוגי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי