התנגדות לקבוצה מדובאי? "מכבי היא אחד מהנושאים, לא היחיד"

play
שמעון מזרחי, יו"ר מכבי תל אביב | אתר רשמי, ג'ורג'ה קוסטיץ'
שחקני פנאתינייקוס מתיאס לסור, קנדריק נאן חוגגים 00:16

מנכ"ל היורוליג התייחס לעמדת הצהובים בנוגע למהלך הצפוי ("זה ישפיע על ההחלטה"), ורמז: יארחו בבלגרד גם בעונה הבאה?

(גודל טקסט)

בריאיון שהעניק ל"אס" ופורסם הבוקר (שבת) בספרד, מנכ"ל היורוליג פאוליוס מוטייונאס התייחס פעם נוספת להצטרפות הצפויה של קבוצה מדובאי למפעל ולעמדתה של מכבי תל אביב בנוגע למהלך. בנוסף, הליטאי דיבר גם על אירוח הצהובים את משחקי הבית שלהם בבלגרד.

מוטייונאס נשאל אם מכבי תל אביב מקשה על המגעים לצירוף קבוצה אמירתית ליורוליג: "לא", השיב, "אנחנו בוחנים את הסיטואציה בקפידה. דבר אחד זה פוליטיקה ודבר אחר זה ניהול לוגיסטי של מועדונים, הטיסות, כמות הקהל ודברים מהסוג הזה. מכבי היא אחד מהנושאים, אבל לא היחיד. זה אחד הנושאים שישפיעו על החלטה בכיוון כזה או אחר".

לשאלה האם הוא מתקשה לנהל את המצב בו הצהובים מארחים בבלגרד, ענה מנכ"ל היורוליג: "זה קשה מאוד, אבל אני חושב שכולם עשו עבודה טובה כדי שהם יוכלו להמשיך לשחק, כולל ממשלת סרביה ויתר הקבוצות. זה לא קל, אבל במקביל אנחנו מצפים לסיום המלחמה בקרוב. המטרה שלנו היא שקבוצות יארחו בבית שלהן, אבל הביטחון וסיום המלחמה קודמים לכל".

מנכ"ל יורוליג פאוליוס מוטייונאס
מנכ"ל היורוליג פאוליוס מוטייונאס | רויטרס

לפני כשבוע וחצי נכתב באתר ספרדי אחר, "Encestando', שמכבי תל אביב הצטרפה למאמץ אשר מובל על ידי ריאל מדריד למניעת צירופה של הקבוצה מדובאי ליורוליג, מהלך שהצהובים מתנגדים לו על פי הדיווח.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי