ניצחון שמיני רצוף לריאל מדריד בכל המסגרות, קאמבק הירואי לברצלונה

play
שחקני ריאל מדריד | GettyImages, Alberto Gardin/Eurasia Sport Images
ניצחון שמיני רצוף בכל המסגרות: 80:94 לריאל מדריד על גרנאדה 02:27

צפו: הבלאנקוס גברו 80:94 על גרנאדה בבית. הבלאוגרנה פיגרו ב-20 דקה לסוף הרבע השלישי, פארקר כפה הארכה ולאפרוביטולה הוביל ל-89:95. 7 נקודות לנועם יעקב בניצחון וילרבאן

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

אחרי שהעפילה לפיינל פור היורוליג ביום רביעי האחרון, היום (ראשון) ריאל מדריד רשמה את ניצחונה השמיני ברציפות בכל המסגרות כשטיילה ל-80:94 ביתי על גרנאדה מתחתית הליגה הספרדית. האורחת הצליחה להישאר יחסית צמודה במחצית הראשונה, אבל דז'נאן מוסה הוביל את בריחתם של הבלאנקוס ברבע השלישי ויחד עם אדי טבארס ואלברטו אבאלדה, השלושה הובילו את הקבוצה של צ'וס מתאו לשמירה על פסגת הטבלה. מוסה ואבאלדה קלעו 14 נקודות כל אחד, בעוד שטבארס הוסיף 10 לצד 9 ריבאונדים ו-3 חסימות.

מאוחר יותר, ברצלונה רשמה קאמבק גדול בדרך לניצחון ביתי על גראן קנאריה בתום הארכה, שלושה ימים לפני שתארח את אולימפיאקוס במשחק החמישי והמכריע של סדרת רבע גמר פלייאוף היורוליג. הקבוצה מהאיים הקנאריים הובילה כבר ב-20 נקודות הפרש כשנותרה דקה בלבד לסיום הרבע השלישי, אבל תומאש סטוראנסקי קלע סל וניקו לאפרוביטולה, שעמד עד אז על שש נקודות, הוסיף שלשה שהורידה למינוס 15. ברבע הרביעי הוסיף הגארד הארגנטינאי עוד 13 נקודות, ובפיגור 80:77, ג'בארי פארקר שחזר את המהלך שעשה מול אולימפיאקוס בשבוע שעבר, כשסחט עבירה לשלוש זריקות עם שתי שניות על השעון. הפעם זה לא הכריע, אבל כן כפה הארכה שבמהלכה הוביל יחד עם לאפרוביטולה את ברצלונה לניצחון 89:95 הירואי. "לאפרו" סיים עם 29 נקודות, כולל חמש שלשות מתשעה ניסיונות, פארקר קלע 15.

אלברטו אבאלדה, ריאל מדריד
הקלע הבולט בריאל מדריד. אלברטו אבאלדה | אימג'בנק GettyImages, Borja B. Hojas

בליגה הצרפתית, נועם יעקב קלע 7 נקודות והוריד כדור חוזר אחד ב-13:39 דקות בניצחון וילרבאן 70:85 על לה פורטל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי