מאמן חדש ומועמד מבוקש מה-NBA: התוכניות של ברצלונה

play
קריירת ה-NBA תסתיים? תייס | אימג'בנק GettyImages, Ronald Martinez
ריאל מדריד הדיחה את האלופה ברצלונה בדרך לגמר בספרד, עם 92:95 03:24

גרימאו פינה את מקומו לאחר האכזבות בליגה וביורוליג, פסקוואל עשוי לשוב. הקטלאנים נאבקים עם פנרבחצ'ה ופנאתינייקוס על דניאל תייס

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

לאור ההדחה בחצי גמר הפלייאוף בספרד והעובדה שכשלה במשימתה להגיע לפיינל פור היורוליג, מתכננת ברצלונה לא מעט שינויים לקראת העונה הבאה. היום (שבת) פוטר רשמית המאמן רוג'ר גרימאו, כפי שהיה צפוי מאחר ש"המטרות לא הושגו", כדבריו של המנהל המקצועי חואן קרלוס נבארו. לפי "ספורט", המועמד המוביל להחליפו הוא האקס צ'אבי פסקוואל, שהדריך את המועדון מ-2008 עד 2016 והוליך אותו לזכייה ביורוליג ב-2010.

ניקולה קאליניץ' יעזוב וכמוהו גם ריקי רוביו, שעדיין לא החליט האם ואיפה להמשיך לשחק בעונה הבאה. לפי "ספורט", מי שאמור להיכנס לנעליו של רוביו הוא מי ששימש כמחליפו בנבחרת ספרד – חואן נונייס בן ה-20. הקטלאנים חולמים גם על צירוף מריו הזוניה, שעשוי בסופו של דבר לחדש חוזה בריאל מדריד, וסימנו גם את הפורוורד האמריקאי טרביון וויליאמס שהצטיין העונה באולם הגרמנית.

שחקן לוס אנג'לס קליפרס דניאל תייס
קריירת ה-NBA תסתיים? תייס | אימג'בנק GettyImages, Ronald Martinez

בסרביה טוענים שברצלונה סימנה גם חיזוק מסקרן למדי בדמות דניאל תייס, ששיחק העונה בלוס אנג'לס קליפרס אך עשוי לשוב ליורוליג בעונה הבאה. שחקן נבחרת ספרד מבוקש גם על ידי פנרבחצ'ה ואלופת אירופה הטריה פנאתינייקוס.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי