סל ניצחון ללארקין אצל פנרבחצ'ה, פנאתינייקוס ניצחה

play
שיין לארקין, אנאדולו אפס | GettyImages, ALTAN GOCHER/Middle East Images/AFP
צפו: סל ניצחון של שיין לארקין מנע מפנרחצ'ה לחגוג אליפות 02:17

כוכב אנאדולו סידר לקבוצתו 81:82 דרמטי ומנע מפנר לחגוג אליפות בדרך ל-2:1 בסדרה (מדר לא שותף). אלופת אירופה חזרה ל-2:1 מול אולימפיאקוס. ספרד: ריאל מדריד עלתה ל-0:2

(גודל טקסט)

אחרי שהיתה עם הגב אל הקיר והפסידה בשני המשחקים הראשונים בסדרת גמר הפלייאוף נגד אולימפיאקוס, פנאתינייקוס אלופת אירופה אירחה הערב את היריבה המושבעת בידיעה שהפסד יעלה לה בתואר. אלא שהקבוצה של עתאמן לא הסכימה שהיריבה הגדולה תחגוג באואקה הביתי שלה וצימקה ל-2:1 עם 76:83 ביתי קשה.

אולימפיאקוס כבר הצליחה לחזור מפיגור דו ספרתי עם רבע שלישי מצוין, אבל פאו חזרה להציג את ההגנה החזקה שלה ברבע האחרון ושמרה על הניצחון היקר כל כך, כדי להשאיר את חלום הדאבל בחיים. קנדריק נאן ומתיאס לסור, שני הכוכבים הגדולים של פאו הובילו אותה גם הפעם עם 21 ו-17 נקודות בהתאמה. בצד השני, ניקולה מילוטינוב רשם משחק יעיל של 17 נקודות ואייזאה קנאן הוסיף 14, אבל זה לא הספיק מול הירוקים, שקיבלו 13 נקודות גם מקוסטאס סלוקאס.

שיין לארקין, שחקן אנאדולו אפס
להט, אך מיציץ' גנב לו את ההצגה בסיום. לארקין | אימג'בנק GettyImages, Nikola Krstic/MB Media

בטורקיה: פנרבחצ'ה הייתה בדרך הבטוחה לזכייה באליפות על חשבון אנאדולו אפס. היא אירחה את המשחק השלישי אחרי שרמסה את יריבתה בשני המשחקים הקודמים. אלא שסל ניצחון של שיין לארקין ממש על הבאזר סידר לאפס 81:82 דרמטי וכפה משחק אחד נוסף לפחות בסדרה. לארקין סיים את המשחק הזה עם 14 נקודות ו-7 אסיסטים, דרק וויליס הוביל את המנצחים עם 20.

אחרי שכיכב במשחק הקודם, סקוטי ווילבקין שוב הוביל את פנרבחצ'ה עם 17 נקודות, כשנייג'ל הייז דייויס היציב והטוב תרם 16, אבל החטיא זריקת עונשין קריטית במאני טיים. ניק קלאתיס תרם דאבל דאבל של 10 נקודות ו-12 אסיסטים וים מדר שוב לא נספר ולא ראה פרקט משאראס.

שחקן ריאל מדריד רודי פרננדס
הוביל את ריאל מדריד לניצחון. רודי פרננדס | רויטרס

בספרד: ריאל מדריד עלתה כצפוי ל-0:2 בסדרת הגמר עם 63:79 מול מורסיה המפתיעה, שעצם ההגעה למעמד הזה מבחינתה היתה סנסציה גדולה. האורחים מתחו את סגנית אלופת אירופה והיו בעניינים במשך שלושה רבעים, אבל הבלאנקוס התפוצצו עם 11:22 בדרך לניצחון דו ספרתי קליל.

רגע לפני הפרישה שלו, רודי פרננדס האגדי הוביל את הבלאנקוס עם 14 נקודות, כולל 4 מ-4 מחוץ לקשת. דז'נאן מוסא המצוין תרם 13, כאשר הזוניה וקמפאסו הוסיפו 9 כל אחד והארגנטינאי תורם 5 אסיסטים. דסטין סלבה הוביל מנגד עם 13 נקודות, רודיונס קורוץ' הלטבי הוסיף 11 אבל זה היה רחוק מלהספיק עבור האורחים, שינסו להימנע מסוויפ במשחק הבא בבית שלהם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי