Sport1 Banner

אחרי שסיכם בברצלונה: פניית הפרסה של כוכב ריאל מדריד

play
מריו הזוניה, שחקן ריאל מדריד | GettyImages
צפו: ריאל מדריד חגגה סוויפ על מורסיה וזכתה באליפות ספרד בפעם ה-37 02:07

מריו הזוניה כבר "חתם על חוזה מקדים" ביריבה הגדולה של הבלאנקוס, אך במדריד מדווחים שהוא התחרט והאריך חוזה. ניק קלאתיס עזב את פנרבחצ'ה

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

הכדורסל הספרדי היה כמרקחה בימים האחרונים, אחרי הדיווחים על כך שמריו הזוניה, מהכוכבים הגדולים ביותר של ריאל מדריד, סיכם בברצלונה. אלא שכעת מתברר שלא רק שהכוכב הקרואטי לא מתכוון "לערוק" ליריבה הגדולה, אלא שעל פי הדיווחים שמתפרסמים היום (שני) הוא סיכם על חוזה חדש לשלוש שנים בריאל מדריד.

כזכור, הזוניה כבר חתם על הסכם מקדים עם בארסה, אבל הבלאנקוס לא הסכימו לוותר על אחד השחקנים הכי טובים שלה שהיה בורג מרכזי בקבוצה שזכתה באליפות ונעצרה רק בגמר היורוליג בעונה החולפת.

שחקן ריאל מדריד מריו הזוניה
אוהדי ריאל לא יאהבו את המהלך הזה. הזוניה | אימג'בנק GettyImages, Sonia Canada

הזוניה התחיל את הקריירה הבוגרת שלו בברצלונה, אליה הצטרף בגיל 17, והיה שותף לאליפות ב-2014. בהמשך יצא ל-NBA וכשחזר לאירופה שיחק בפנאתינייקוס, יוניקס קאזאן ובשנתיים האחרונות בריאל מדריד, איתה זכה ביורוליג בשנה שעברה ובאליפות העונה. על פי הדיווחים, הסמול פורוורד בן ה-29 היה אמור להיות בעל השכר הגבוה ביותר בבארסה עם כ-6 מיליון יורו (ברוטו) לעונה, אך הוא החליט להישאר.

ב"אל מונדו דפורטיבו" נטען כי גם קווין פאנטר, כוכבה של פרטיזן בלגרד, סיכם את תנאיו בברצלונה וצריך לעבור בדיקות רפואיות לפני שהמהלך יהיה רשמי. פאנטר בן ה-30 נחשב לאחד הגארדים הבכירים באירופה, ולאחרונה הוזכר גם כמועמד למכבי תל אביב.

הוא סיים אמנם עונת יורוליג פחות טובה מבחינה אישית וקבוצתית, אבל עדיין העמיד ממוצעים מרשימים של 15 נקודות, 2. 6 ריבאונדים ו-2.6 אסיסטים למשחק.

מי שלא ימשיך בקבוצה שלו בעונה הבאה הוא ניק קלאתיס. פנרבחצ'ה נפרדה באופן רשמי מאחד הרכזים הבכירים ביותר ביבשת, כאשר על פי הדיווחים באירופה הוא יחבור עונה הבאה למייק ג'יימס במונאקו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי