לקראת חתימה במכבי ת"א? ברצלונה נפרדה מיוקובאיטיס

play
רוקאס יוקובאיטיס במדי ברצלונה | GettyImages, Borja B. Hojas
"מילסון לוקח ללב את שריקות הבוז, אני לא יודע איך זה ייפתר" 41:17

הרכז הליטאי סיים את דרכו בבארסה בתום שלוש שנים אחרי שחוזהו לעונה הקרובה הותר בהסכמה הדדית. צפוי להצטרף לקבוצה של קטש

(גודל טקסט)

ברצלונה נפרדה היום (שלישי) מרוקאס יוקובאיטיס, הרכז המיועד של מכבי תל אביב. יוקובאיטיס בן ה-23 החזיק בחוזה לעונה נוספת בקבוצה, עליו חתם במהלך העונה החולפת, אולם על פי הודעת המועדון, "ההסכם הותר בהסכמה הדדית, ובסיועו של השחקן".

יוקובאיטיס אמור לחתום בקרוב לשלוש שנים במכבי תל אביב, ולרשת את לורנזו בראון בתפקיד הרכז הבכיר של הקבוצה. הוא יחלוק את הקו האחורי עם ג'ורדן לויד, ההחתמה הבולטת של הצהובים בקיץ זה, בו עברו מהפכה.

רוקאס יוקובאיטיס במדי ברצלונה מול חסיאל ריברו
ישתפו פעולה בעונה הקרובה? רוקאס יוקובאיטיס מול חסיאל ריברו | GettyImages, Lluis Gene/AFP

יוקובאיטיס (1.93) יחגוג בתחילת העונה את יום הולדתו ה-24, וכבר צבר ניסיון של שש שנים ביורוליג – מחציתן בז'לגיריס קובנה ומחציתן בברצלונה. בשתי הקבוצות הוא שימש רכז מחליף, ואשתקד רשם ממוצעים של 5.3 נקודות ו-2.7 אסיסטים למשחק תחת המאמן רוג'ר גרימאו.

את מרבית שנותיו כשחקן בוגר העביר יוקובאיטיס אצל שרונאס יאסיקביצ'יוס, והקיץ החליטה בארסה לממש את סעיף היציאה מחוזהו. ז'לגיריס פנתה בניסיון למשוך אותו בחזרה אליה, כפי שעשתה עם איגי בראזדייקיס (שהתקמבק מאולימפיאקוס), אולם כניסתם של הצהובים לתמונה עשויה לשנות את העלילה.

לאחרונה הגיע עם הנבחרת הלאומית למרחק ניצחון אחד בלבד מהעפלה למשחקים האולימפיים בפריז, ותרם 8.8 נקודות ו-4 אסיסטים למשחק בטורניר הקדם אולימפי בפורטו ריקו. אחר כך יצא לליגת הקיץ בלאס וגאס, ועמד על 9.8 ו-3.8 בהתאמה במדי ניו יורק ניקס.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי