דונצ'יץ': "כל ילד חולם לשחק באולימפיאדה, גם אני"

ארווידאס סאבוניס, לוקה דונצ'יץ' | FIBA

הכוכב נבחר ל-MVP אחרי שהוביל את סלובניה לטוקיו 2020: "לא אכפת לי מזה. אנחנו עושים היסטוריה, לא אני. יש לנו קבוצה מדהימה, אנחנו מדינה קטנה אבל עם הרבה פוטנציאל. אני חסר מילים"

(גודל טקסט)

לפני ארבע שנים סלובניה הדהימה את אירופה כשזכתה ביורובאסקט, והערב (ראשון) היא הוסיפה עוד פרק מפואר לתולדותיה כנבחרת כשהעפילה לראשונה בהיסטוריה לטורניר האולימפי בכדורסל. לוקה דונצ'יץ' רשם את הטריפל דאבל הראשון שלו בקריירה במדים הלאומיים והוביל לניצחון 85:96 על ליטא. בסיום המשחק, הכוכב התקשה להסתיר את ההתרגשות במסיבת העיתונאים.

"אני חסר מילים. לא היה לנו הרבה זמן להתכונן. יש לנו קבוצה מדהימה, הכימיה מדהימה וכולם משחקים עם הלב", אמר דונצ'יץ', שהתייצב לנבחרת אחרי עונה מפרכת עם דאלאס מאבריקס ב-NBA. העילוי בן ה-22 נבחר ל-MVP של הטורניר בקובנה, אך לא ייחס לכך הרבה חשיבות: "לא אכפת לי מזה. אנחנו הולכים למשחקים האולימפיים. כל ילד בסלובניה חולם להיות שם וגם אני חלמתי. מגיע לנו להיות כאן. אנחנו עושים היסטוריה, לא אני".

חבריו לנבחרת התפרצו למסיבת העיתונאים וחגגו כראוי להישג הנהדר, לפני שדונצ'יץ' המשיך בדבריו: "זה משמעותי מאוד, זה אומר כמעט הכל עבורי. מאז שהייתי ילד, תמיד חלמתי על לשחק ב-NBA, באולימפיאדה, בנבחרת… זה הכל. השגתי כמה דברים בגיל 22 אבל מכאן אפשר להמשיך לעלות ואני מקווה להשיג יותר מזה. אנחנו מדינה קטנה, אבל יש לנו המון פוטנציאל".

לוקה דונצ'יץ', יאקה בלאזיץ' | FIBA

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי