מדאיג: ארה"ב נכנעה גם לאוסטרליה במשחקי ההכנה

דמיאן לילארד, דנטה אקסום | Ethan Miller/Getty Images

לא מוכנה לאולימפיאדה: כשבועיים לפני הטורניר היוקרתי, הנבחרת משופעת הכוכבים רשמה הפסד שני ברציפות והפעם 91:83 לאוסטרליה. 22 נק' של לילארד לא הספיקו, דוראנט הוסיף 17. פטי מילס בלט אצל המנצחת עם 22 נק'

(גודל טקסט)

נבחרת ארה"ב ממשיכה לזייף. הלילה (בין שני לשלישי) הנבחרת משופעת הכוכבים הפסידה גם במשחק ההכנה השני שלה לקראת אולימפיאדת טוקיו כשנכנעה 91:83 לנבחרת אוסטרליה בלאס וגאס. ארה"ב דווקא הוליכה הן ברבע הראשון (24:27) כשאף הובילה ב-8 נק' הפרש וגם ירדה להפסקה ביתרון של 9 נק' (37:46) כשהותירה את יריבתה על 13 נק' בלבד ברבע השני, אך בהמשך הדברים השתבשו

אוסטרליה הציגה קליעה חזקה ברבע השלישי עם לא פחות מ-32 נק' כאשר הגארד פטי מילס בלט עם 22 נק', עשר מהן ברבע הרביעי. ג'ו אינגלס הוסיף 17 נק' משלו. שימו לב לזה: במצב של 82:82 האוסטרלים פשוט דרסו את ארה"ב עם ריצת 1:11 עד לשריקה הסופית.

בצד של ארה"ב, דמיאן לילארד היה בעל הסקור הגבוה ביותר עם 22 נק' (מחציתן ברבע הראשון) וקווין דוראנט הוסיף 17 אך זה לא הספיק ולחניכיו של גרג פופוביץ', שנכנעו 90:87 לנבחרת ניגריה לפני יומיים – יש עוד עבודה רבה. גם בראדלי ביל פתח בחמישייה.

שחקני נבחרת אוסטרליה | Ned Dishman/NBAE via Getty Images

מילס אמר לאחר המשחק: "אנחנו מבינים כי כדי להצליח, להיות תחרותיים ולעמוד במשימות שלנו – עלינו להיות חזקים בהגנה, כמו שעשינו. הצגנו משחק מרשים אך יש לנו עוד דרך ארוכה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי