סל ניצחון דרמטי למירוטיץ', זוסמן ובלאט הפסידו

הפורוורד קלע על הבאזר וקבע 74:76 לברצלונה בחוץ על פנרבחצ'ה. אלבה חזרה מפיגור 16, אך נוצחה בסופו של דבר 87:83 על ידי אולימפיאקוס. ניצחונות גם לבאיירן מינכן ומונאקו

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

השבוע השני הכפול של עונת היורוליג יצא לדרך הערב (שלישי) עם המחזור השישי, כאשר פרט למשחק הבית של מכבי תל אביב נגד ז'לגיריס קובנה נערכו ארבעה מפגשים נוספים. תחילה, מונאקו ניצחה 62:70 את הכוכב האדום בלגרד. לאחר מכן, ברצלונה השיגה ניצחון חוץ דרמטי אצל פנרבחצ'ה מסל ניצחון של ניקולה מירוטיץ' על הבאזר, אלבה ברלין של יובל זוסמן ותמיר בלאט הפסידו אולימפיאקוס. ובאיירן מינכן קלקלה את המאזן המושלם של מילאנו.

פריז לי שחקן מונאקו
פריז לי שחקן מונאקו | רויטרס

מונאקו – הכוכב האדום בלגרד 62:70

למרות ערב פושר של מייק ג'יימס, שסיים עם 8 נקודות בלבד ואחוזים לא טובים מהשדה (3 מ-11), הצליחו הצרפתים להשיג ניצחון ולשפר את מאזנם ל-3:3. אלפה דיאלו בלט אצל מונאקו עם 19 נקודות, 7 ריבאונדים ו-3 חטיפות, דונטאס מוטייונאס קלע 14 וקלט 8 כדורים חוזרים, דנילו אנג'ושיץ' קלע 12. אצל המפסידה נייט וולטרס בלט עם 18 נקודות ו-5 אסיסטים, ניקולה קאליניץ' קלע 14 וקלט 5 ריבאונדים, אוגניין קוזמיץ' קלע 10 והוסיף 7 ריבאונדים.

פנרבחצ'ה – ברצלונה 76:74

הקטלאנים ממשיכים להראות נהדר בפתיחת העונה ביורוליג, ונותרו מושלמים גם בתום המחזור השישי. המארחת, שהגיעה למפגש הערב עדיין ללא הפסד בית במפעל פתחה טוב יותר וסיימה את הרבע הראשון ביתרון, אך רבע הגנתי טוב מאוד של הקבוצה של שאראס הוריד אותה ביתרון להפסקת המחצית. פנר חזרה למשחק ברבע שלישי טוב ונצמדה לברצלונה. המשחק הוסיף להיות צמוד ברבע הרביעי. הטורקים הצליחו לכפות 74:74 6 שניות לסיום מסל דווין בוקר, וברצלונה נותרה עם הזדמנות אחת לנצח את המשחק לפני שהולכים להארכה. ניקולה מירוטיץ' קלע סל מהסרטים על הבאזר וברצלונה יוצאת עם ניצחון חוץ גדול מאיסטנבול, כשבחמישי הקרוב היא מגיעה ליד אליהו למפגש עם מכבי תל אביב.

יובל זוסמן שחקן אלבה ברלין
יובל זוסמן שחקן אלבה ברלין | רויטרס

אולימפיאקוס – אלבה ברלין 83:87

באופן מפתיע זה הלך די קשה ליוונים, אבל בסופו של דבר הם השיגו ניצחון רביעי העונה והותירו את אלבה ברלין עם מאזן 4:2. אולימפיאקוס הובילה כבר ב-16 הפרש, אבל בסופו של דבר הצליחה לנצח ב-4. יובל זוסמן קלע 9 נקודות (1 מ-5 ל-2 ו-1 מ-2 לשלוש), תמיר בלאט קלע 5. את היוונים הוביל טיילר דורסי עם 13 נקודות, קוסטאס פפאניקולאו קלע 12, קוסטאס סלוקאס קלע 10 והוסיף 6 אסיסטים, אוסקר דה סילבה בלט אצל הגרמנים עם 17 נקודות, מאודו לו קלע 11, ג'אלין סמית' ולואיס אולינדה הוסיפו 10 כל אחד. לוק סיקמה היה קרוב לטריפל-דאבל עם 9 נקודות, 10 ריבאונדים ו-8 אסיסטים.

ולדימיר לוצ'יץ' שחקן באיירן מינכן
חזרתו תשנה את העונה? ולדימיר לוצ'יץ' | רויטרס

באיירן מינכן – מילאנו 76:83

אחרי שברצלונה ניצחה מוקדם יותר בקושי, מילאנו רצתה להיצמד אליה כמושלמת היחידה. אלא שבאיירן, שניצחה רק פעם אחת עד למשחק הזה וסבלה בעיקר ממכת פציעות וחוסר מזל, השיגה ניצחון שני מאז שוולדימיר לוצ'יץ' הכוכב שלה חזר לפרקט. שלשה של דאטומה עוד סידרה לאיטלקים קאמבק ו-67:68 בעיצומו של הרבע הרביעי, אבל אז וולדן הגיב עם 5 נקודות רצופות ובמאני טיים לוצ'יץ' ושלשת קלאץ' של דשון תומאס הבטיחו לגרמנים ניצחון שני. הכוכב הסרבי סיים את המשחק הזה עם 20 נקודות, דרון היליארד הוסיף 17 ו-וולדן תרם 16 למנצחים. ניקולו מלי בלט מנגד עם 16 ו-8 ריבאונדים, אבל שילדס נתקע על 6 נקודות וגם חסרונו של דילייני הפצוע לא תרם לאיטלקים, למרות 14 של דאטומה.