למרות הפרת הבידוד: טרבון בלויט חזר עם בשיקטאש לישראל

הכדורסלן האמריקאי, שנמצא חיובי בנתב"ג ועזב את הארץ בניגוד להנחיות, הורשה להיכנס עם קבוצתו לקראת משחק ההכרעה ביום רביעי (21:00) נגד הפועל חולון. ליגת האלופות בתגובה: "עניינו הועבר לידי הרשות המקומית"

(גודל טקסט)

רגע האמת המכריע, הגורלי והאחרון בהחלט של הפועל חולון מגיע. הסגולים יארחו מחר (רביעי, 21:00) את בשיקטאש במשחק השלישי בסדרת הפלייאין; המנצחת תעפיל לטופ 16, והמפסידה תסיים את העונה בליגת האלופות עם הדחה מוקדמת ומאכזבת.

הטורקים נחתו הבוקר בישראל בסגל כמעט מלא, כשאייזיאה ווייטהד הפצוע הוא היחיד שנשאר בטורקיה. המעניין הוא שבין הנכנסים לארץ, ללא בעיה או הפרעה, נכלל טרבון בלויט, על אף שערוריית הבידוד שבה היו מעורבים הוא וקבוצתו.

בלויט, כפי שנחשף כאן בשבוע שעבר, נמצא חיובי לקורונה בבדיקה שעבר לאחר הנחיתה בישראל לקראת המשחק הראשון בסדרה. הוא היה אמור להישאר בבידוד במלון למשך עשרה ימים, אך אנשי חולון גילו בדיעבד כי בשיקטאש "הבריחה" אותו איתה בחזרה לאיסטנבול. שיתופו במשחק השני באיסטנבול התאפשר רק לאחר שליגת האלופות דרשה שיציג בדיקה שלילית ביום שלפני ההתמודדות.

שחקן בשיקטאש טרבון בלויט
יקבל שוב אישור כניסה חריג לישראל, אחרי שהבידוד הופר? טרבון בלויט נגד חולון, אתמול | אתר רשמי, ליגת האלופות

מליגת האלופות נמסר בתגובה לפניית וואלה! ספורט: "אנחנו נשמעים לחוקים של כל מדינה ומדינה, ומצפים מהמועדונים לעזור זה לזה בכל הנוגע להסדרי הנסיעות – בעיקר התקופה המורכבת הזאת. עניינו של טרבון בלויט הועבר לידי הרשות המקומית".