ספרופולוס שמח: "עצרנו את קבוצת ההתקפה הטובה ביורוליג"

מאמן מכבי תל אביב שחרר הרבה לחץ לאחר ה-69:84 על אולימפיאקוס שקטע לה רצף של שמונה הפסדים: "עשינו את הדברים הנכונים"

(גודל טקסט)

במכבי תל אביב חגגו הערב (חמישי) על הפרקט לאחר הניצחון 69:84 על אולימפיאקוס, שקטע לקבוצה של יאניס ספרופולוס רצף של שמונה הפסדים ביורוליג. המארחת שבה לשחק במפעל הבכיר באירופה לאחר 22 ימים בהם לא שיחקה בשל התפשטות האומיקרון ברחבי קבוצות היורוליג השונות, ופתחה עם אנרגיות טובות מאוד את המשחק. היוונים נותרו צמודים עד המחצית, אך במחצית השניה ברחו המארחים בהובלת אנטה ז'יז'יץ' הנהדר (23).

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס אמר בסיום: "אנחנו שמחים מאוד שבמשחק שבו חגגנו 90 שנים של המועדון ניצחנו, שמחים שניצחנו את המשחק הזה שהוקדש לשני מאמנים אגדיים, שעצרנו את רצף ההפסדים ושניצחנו בדרך שאני רוצה שנשחק, הגנה נהדרת, עצרנו את הקבוצה הכי טובה בהתקפה על 69 נקודות".

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס
שב לנצח ביורוליג. ספרופולוס | דני מרון

על המשבר במהלך העונה: "כשלא עושים הכנה לעונה, אי אפשר לשלוט באיך הקבוצה תיראה, הקבוצה עושה הרבה טעויות ובהרבה משחקים הדברים הולכים נגד איך שאנחנו רוצים. בתקופת הקורונה לא יכולנו להתאמן בהרבה אימונים ב-5 על 5 אבל היה לנו זמן לעבוד. עשינו הרבה פאולים חכמים היום, זה היה המשחק הכי טוב בתקופה שלי במכבי בביצוע העבירות. כל מי שעלה על המגרש היה בפוקוס לעשות את הדברים הנכונים. זה לא תירוץ שלא הייתה לנו הכנה, הקורונה היא גם לא תירוץ, ואיך ששיחקנו לא השאירה שום רמז ששחקנים לא נמצאים בכושר טוב".

על ההופעה של ז'יז'יץ': "אנטה מופיע טוב כל העונה, יש לו נוכחות גדולה בצבע, גם התקפית וגם הגנתית. החברים לקבוצה מצאו אותו בצורה הטובה, ושיחקו נכון את המשחק. כל פעם שניסו לעזור מהשחקן שלו, מצאנו אותו והוא סיים בצורה טובה. אנחנו יכולים עוד להתקדם, ברבע השלישי באנו אחרי המחצית והיינו יותר מפוקסים ויותר נחושים לעשות את הדברים שרצינו לעשות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי