כריס ג'ונס: "לא קיבלתי מספיק הזדמנויות אמיתיות במכבי תל אביב"

play
וילרבאן תנסה לקטוע רצף של שני הפסדים. כריס ג'ונס | אימג'בנק GettyImages, Roberto Finizio
התאוששה מהקלאסיקו: 91:92 דרמטי לריאל מדריד על מלאגה 02:04

אקס הצהובים שפורח במדי וילרבאן הסביר: "מחוץ למגרש, תל אביב לא התאימה לאופי שלי. על המגרש, לא באמת יכולתי להוכיח את עצמי"

(גודל טקסט)

כריס ג'ונס פורח בוילרבאן, אבל עדיין לא שוכח את מכבי תל אביב. הרכז בן ה-28 רושם עונת פריצה ביורוליג עם ממוצעים של 13.1 נקודות ו-3.7 אסיסטים, ולמרות שנראה שוילרבאן שלו יצאה מתמונת הפלייאוף, ברור שמעמדו עבר שדרוג משמעותי.

כזכור, מכבי תל אביב העדיפה לא לממש את האופציה להשאירו בקיץ והימרה על קינן אוואנס, בצעד שכדאיותו עדיין לא ברורה. כך או כך, לג'ונס יש זיכרונות מעורבים מישראל, כפי שמשתמע בריאיון שהעניק אתמול (ראשון) לטלוויזיה הטורקית.

"היה קשה במכבי תל אביב", אמר. "כשהגעתי ידעתי למה אני מסוגל ברמות האלה, אבל הייתי מוגבל בדקות. בעונה הראשונה שלך ביורוליג אתה צריך להוכיח את עצמך, אבל לא יכולתי לעשות את זה בגלל שהיו שם הרבה גארדים טובים. המשכתי לעבוד קשה וכשקיבלתי הזדמנות ניסיתי לעשות את הכי טוב שלי. אני אסיר תודה למכבי שהימרה עליי, עכשיו אני בוילרבאן וכבר לא דואג לסטטיסטיקות אישיות, אלא אך ורק להצלחה של הקבוצה".

שחקן מכבי תל אביב סקוטי ווילבקין עם כריס ג'ונס
יחסית לעונת בכורה, ולעובדה שווילבקין היה לפניו, הוא לא היה רע. ג'ונס במכבי תל אביב | אודי ציטיאט

ג'ונס סיפר ש"ישראל נחמדה מאוד. האוהדים היו משוגעים, לא ראיתי אותם מספיק בגלל הקורונה, רק לקראת סוף העונה, אבל הם מדהימים. האוכל היה נהדר, ישראל מדינה מאוד ידידותית לאמריקאים, המשפחה שלי הרגישה מאוד בנוח שם. גם מזג האוויר מדהים, הילדים היו בחוף הים כל יום". מצד שני, הוא אומר, "תל אביב נחמדה, אבל קצת לא מתאימה לאופי שלי. עיר גדולה, רועשת, ואני אדם שקט ופרטי. ישראל גם מאוד יקרה, וזה מאוד הדאיג אותי".

"לא קיבלתי את ההזדמנות שרציתי במכבי, אבל וילרבאן הימרו עליי כרכז ראשון ומאוד התרגשתי. מהנקודה הזאת ידעתי שאין לי דרך חזרה ושאני חייב לנצל את הצ'אנס הזה. מכבי תל אביב החליטה לא לממש את האופציה עליי, כך שההצעה מוילרבאן הייתה נפלאה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי