חזר ליורוליג: קווין פאנגוס חתם בצסק"א מוסקבה

play
קווין פאנגוס, כדורסלן קליבלנד | אימג'בנק GettyImages, Mitchell Layton
לאחר קאמבק ענק: ברצלונה ניצחה את ריאל בקלאסיקו וזכתה בגביע 03:27

הגארד שעזב את זניט לטובת ה-NBA והשבוע נופה מקליבלנד קאבלירס, ישתכר כשישה מיליון דולר בשנתיים וחצי במועדון הפאר הרוסי

קבוצות: צסק"א מוסקבה
(גודל טקסט)

עכשיו זה רשמי. כשבועיים אחרי שפורסמה הידיעה על כך שקווין פאנגוס יעזוב את ה-NBA וישוב לשחק ברוסיה אחרי שסיכם את תנאיו בצסק"א מוסקבה, הבוקר (רביעי) הגיעה החתימה.

הגארד הקנדי-סלובני שבחודש שעבר חגג את יום הולדתו ה-29, חתם לשנתיים וחצי בשורות מועדון הפאר, עד קיץ 2024, וישתכר במהלך השנים כ-6 מיליון דולר. כזכור, אחרי קריירת מכללות מוצלחת הוא נחת בשנת 2015 בגראן קנאריה, המשיך אחרי שנה לז'לגיריס, שב לספרד עם חוזה בברצלונה, אחרי שנתיים עבר לזניט וב-2021 יצא לנסות את מזלו ב-NBA במדי קליבלנד קאבלירס, שלפני ארבעה ימים התירה את חוזהו ואפשרה לו לעזוב לצסק"א.

בצסק"א מוסקבה הודו שהם מעוניינים בפאנגוס מיד עם פרסום הדיווח על כך שהצדדים הגיעו לסיכום והנשיא אנדריי ואטוטין אף הצהיר: "הוא השחקן האידיאלי עבורינו, הוא שובר-שוויון עבור כל קבוצה ביורוליג".

פאנגוס זכה ליטול חלק ב-23 משחקי NBA בלבד ובממוצע קלע 1.7 נקודות, לקח 0.5 כדורים חוזרים וגם הוסיף 1.3 אסיסטים. משחקו הטוב ביותר היה נגד אטאלנטה הוקס, בו קלע 8 נקודות ומסר 4 אסיסטים. ביורוליג לעומת זאת, בעונתו האחרונה במדי זניט קלע 13.5 נקודות בממוצע, לקח 2 כדורים חוזרים ומסר 6.6 אסיסטים.