ניצחונות חוץ למילאנו ואולימפיאקוס, שהתבססו בטופ 4 ביורוליג

play
הפסד שני ברציפות. רודריגס | רויטרס
תקציר: חלק א' של הריאיון עם עודד קטש בתכנית "סערה בממלכה" 04:56

היינס סחט עבירה שתי שניות לסיום וקבע 75:76 דרמטי לאיטלקים על פנאתינייקוס, דורסי להט ב-88:98 של היוונים על באיירן

(גודל טקסט)

שני משחקים נערכים הערב (שישי) במסגרת המחזור ה-28 ביורוליג. פנאתינייקוס הפסידה בביתה למילאנו, ובהמשך אולימפיאקוס גברה בחוץ על באיירן מינכן.

פנאתינייקוס – אולימפיה מילאנו 76:75

אחרי שהפסידה בחוץ לאולימפיאקוס בשבוע שעבר, הקבוצה של אטורה מסינה שווה ליוון והפעם גם השיגו ניצחון בדרך להתבססות במקום השלישי בטבלת המפעל. הירוקים מתחתית הטבלה הובילו בסיום הרבע הראשון, אך האורחת הפכה ואף הובילה ב-12 הפרש עמוק בתוך הרבע האחרון, אך אז התעורר אקס מילאנו, נמניה נדוביץ'. הנשק העיקרי של היוונים החל לצלוף, ו-25 שניות לסיום אף חטף כדור לסרחיו רודריגס בדרך לשוויון 75:75. קייל היינס המנוסה הצליח לסחוט עבירה מתחת לסל שתי שניות לסיום, דייק בזריקה הראשונה והחטיא בכוונה את השנייה, ומשם היוונים לא הצליחו לחזור. מלקולם דלייני הוביל את המנצחת עם 15 נקודות, נדוביץ' בלט מנגד עם 19 משלו.

אטורה מסינה מאמן מילאנו
אטורה מסינה מאמן מילאנו | אימג'בנק GettyImages, Roberto Finizio

באיירן מינכן – אולימפיאקוס 98:88

רק ברביעי חזרו הבווארים לפרקט אחרי יותר משבועיים בשל התפרצות קורונה, ונדמה שהחלודה השפיעה עליה נגד אחת הקבוצות החזקות במפעל. התוצאה במחצית הייתה גבוהה במיוחד, 50:53 לבאיירן, אך רבע שלישי טוב של האורחת העביר לה את היתרון. בניגוד לגרמנים, היוונים שמרו על הקצב ההתקפי מהמחצית הראשונה, ובסוף סיימו את המשחק בניצחון דו ספרתי שביסס את מקומם במקום הרביעי. טיילר דורסי כיכב עם 25 נקודות, 18 לאוגוסטין רוביט אצל המפסידה.

קוסטאס סלוקאס שחקן אולימפיאקוס
קוסטאס סלוקאס שחקן אולימפיאקוס | רויטרס

עוד ביורוליג, לפי הדיווחים באירופה ראשי המפעל סימנו את ה-21 במרץ כתאריך האחרון בו יוכלו לקבוע האם הקבוצות הרוסיות יחזרו לתחרות העונה או לא.