אבי אבן: "29 הפרש? זה פלייאוף, אין חשיבות להפרש"

play
לא מצא תשובות. אבי אבן | רויטרס
אוהדי מכבי תל אביב מעודדים את הקבוצה 00:13

מאמן מכבי תל אביב ניסה להסביר את המפלה במדריד: "סטינו מהדברים שאפיינו אותנו עד הפלייאוף, אבל אפשר לנצח אותם בתל אביב"

(גודל טקסט)

מילאנו ניצחה את אנאדולו אפס אחרי שהובסה במשחק הראשון. באיירן מינכן הדהימה את ברצלונה ומונאקו הלמה באולימפיאקוס וכולן השוו ל-1:1 את סדרת היורוליג. מכבי תל אביב קיוותה להיות הקבוצה הרביעית שעושה זאת, אבל במקום זה היא חטפה מפלה של 66:95 במדריד ונקלעה לפיגור 2:0 בסדרה עם ההפסד הגבוה בתולדותיה במשחק פלייאוף. המשחק הזה נגמר כבר ברבע הראשון שבו ריאל קלעה לא פחות מ-35 נקודות עם מבול שלשות והצגה של סרחיו יוי הכוכב הנשכח. ברבע השני פוארייה חגג על הצהובים ולקח ריבאונד התקפה בכל פעם ששחקן של ריאל מדריד החטיא מחוץ לקשת. מכבי, שלא קיבלה תרומה דו ספרתית מאף שחקן, תצטרך כעת לעשות משהו שאף קבוצה עד כה לא עשתה: לחזור מפיגור 2:0 לניצחון בסדרה.

אבי אבן מאמן מכבי תל אביב
לא מצא תשובות. אבי אבן | רויטרס

אבי אבן ניסה להסביר את התבוסה ואמר: "זה קורה, זה חלק מהמשחק. הם הוציאו אותנו מהמשחק ברמה המנטלית. היו כבר משחקים שהפסדנו בהם בצורה פחות נעימה והיו משחקים, בטח לאחרונה שידענו לחזור ולקחת אותם. יצאנו היום ממה שהביא אותנו למקום הזה. ברמה ההתקפית וגם ברמה ההגנתית. זו לא ליגה, זה פלייאוף. להפרש אין משמעות. צריכים לאסוף את את עצמנו ולהגיע לתל אביב עם הקהל שלנו ולעשות משחק אחרי משחק".

על המשך הסדרה: "אני מסתכל כל הזמן על מה שקורה מסביב. נכון שדווקא בפלייאוף הזה קבוצות החוץ גנבו ניצחון. אבל היו קבוצות שחטפו 25 הפרש וידעו לחזור ולקחת אותו. אנחנו צריכים למצוא את הדרך כדי לחבר שוב את הדברים שאפיינו אותנו עד הפלייאוף".