ביוון טוענים: איטודיס יעזוב את צסק"א מוסקבה לטובת פנרבחצ'ה

play
יצרף אליו את דדאס? איטודיס | GettyImages, Epsilon
עשרת המהלכים הכי יפים במחזור ה-31 בליגה הספרדית 02:41

המאמן בן ה-51 צפוי להתיר את חוזהו בקבוצה הרוסית לאור הספקות בנוגע להשתתפותה ביורוליג, ויחתום במועדון מאיסטנבול. המהלך יקרב את פסקוואל למכבי תל אביב?

(גודל טקסט)

מהלך משמעותי מאוד צפוי לצאת לפועל בגזרת מאמני היורוליג, אם להסתמך על הדיווח שפורסם היום (רביעי) בתקשורת היוונית: ב"ספורט24" נטען כי דימיטריס איטודיס יעזוב את צסק"א מוסקבה ויתמנה למאמן פנרבחצ'ה, כשהצדדים קרובים מאוד לסיכום ורק תפנית מפתיעה תמנע את הגעתו של היווני למועדון מאיסטנבול.

איטודיס בן ה-51, שהעביר עונה אחת בטורקיה כמאמנה של בנביט לפני שחתם בצסק"א ב-2014, מחזיק בחוזה לשנה נוספת במוסקבה, אלא שחוסר הוודאות סביב השתתפות הקבוצה ביורוליג בעונה הבאה, על רקע הפלישה הרוסית לאוקראינה, צפוי להביא לעזיבתו לטובת פנרבחצ'ה, זאת כמובן בכפוף לסיכום בינו לצסק"א על התרת ההסכם בין הצדדים.

על הקווים של הקבוצה הטורקית עמד העונה סשה ג'ורג'ביץ', שחתום גם הוא על חוזה רב שנתי, אלא שפנרבחצ'ה חוותה עונה רעה שכללה פציעות של כוכביה הבכירים ננדו דה קולו ויאן וסלי, ונשירה אל מחוץ לפלייאוף היורוליג, לא מעט בשל פסילת התוצאות שלה מול הקבוצות הרוסיות שהודחו מהמפעל במהלך העונה.

מאמן צסק"א מוסקבה דימיטריס איטודיס
בדרך לאיסטנבול. דימיטריס איטודיס | רויטרס

איטודיס, אגב, מונה לפני כחודש וחצי למאמן נבחרת יוון וידריך אותה באליפות אירופה שתתקיים בחודש ספטמבר האחרון, כשמי שהוחתם כעוזרו בצסק"א לאחר שהקבוצה נפסלה מהיורוליג הוא אקס הפועל חולון, סטפנוס דדאס.

בנוסף, ראוי לציין כי במקרה שאיטודיס אכן יחתום בפנרבחצ'ה, מי שתושפע מכך היא מכבי תל אביב. אתמול הוזכר צ'אבי פסקוואל, שסומן על ידי הצהובים כמועמד המוביל לאימון הקבוצה בעונה הבאה, כמי שעשוי להתמנות למאמן הטורקים.