לארקין ומיציץ' להטו – אנאדולו עלתה לחצי גמר הפלייאוף בטורקיה

play
להט, אך מיציץ' גנב לו את ההצגה בסיום. לארקין | GettyImages, Nikola Krstic/MB Media
אנאדולו עלתה לחצי גמר הפלייאוף בטורקיה עם 68:83 על קרשיאקה 02:19

אלופת היורוליג שמרה על הסיכוי גם לאליפות עם 68:83 משכנע במשחק המכריע בסדרה מול קרשיאקה. צמד הכוכבים קלעו 18 כ"א. פנרבחצ'ה ניצחה בפתיחת סדרת חצי הגמר

(גודל טקסט)

אלופת היורוליג אנאדולו אפס שבה הערב (שלישי) לזירה המקומית והשלימה 1:2 בסדרת רבע גמר הפלייאוף מול קרשיאקה. לאחר שלושה רבעים צמודים ברחה הקבוצה של ארגין עתמאן ברבע הרביעי לאורחת, כאשר היא מחזיקה אותה על 9 נקודות בלבד ברבע המכריע. שני כוכביה הגדולים של אנאדולו, שיין לארקין ו-ואסילי מיציץ' היו גם אלה שהוליכו אותה עם 18 נקודות כל אחד כאשר אלייז'ה בריאנט הוסיף 13 יחד עם 4 ריבאונדים ו-4 אסיסטים.

המארחת פתחה היטב בהתקפה וסיימה את הרבע הראשון ביתרון 18:28. האורחת, שניצחה 73:79 במשחק מספר 2, לא הרימה ידיים ונצמדה ברבע השני ואף עלתה ליתרון במהלך הרבע השלישי. השחקנים של עתמאן הרימו הילוך בשלהי הרבע השלישי ונעלו את הצבע במהלך הרבע המכריע כשקרשיאקה הצליחה לקלוע 9 נקודות בלבד ברבע זה. אנאדולו ברחה ליתרון דו ספרתי ולמעשה גמרה את הסיפור בדרך לחצי גמר הפלייאוף.

אקס מכבי תל אביב מייקל רול הוליך את קלעי המפסידה עם 17 נקודות כשהוא דייק שלוש פעמים מעבר לקשת (מחמישה ניסיונות). אלכס טיוס קלע 6 עבור קרשיאקה והוסיף 4 ריבאונדים.

ואסילייה מיציץ', שחקן אנאדולו אפס
אנאדולו ממשיכה לחצי גמר הפלייאוף בטורקיה. מיציץ' | אימג'בנק GettyImages, Nikola Krstic/MB Media

בפתיחת סדרת חצי הגמר הביסה פנרבחצ'ה בקלילות 69:94 את דרושפאקה. שני הרבעים הראשונים היו צמודים, אך ברבע השלישי לחצו שחקני פנר על הדוושה וברחו. הפער רק גדל ברבע הרביעי בדרך לניצחון גדול במשחק מספר 1. דווין ובוקר וננדו דה קולו סיפקו הופעות פושרות, אך מליח מחמטוגלו (14) הוליך את קלעי המנצחת כאשר פרייה הנרי (8 אסיסטים) אחמט דובריולו (6 אסיסטים) קלעו 10 כ"א וניבטו היטב את משחקה של המנצחת.

* בפתיחת סדרת רבע גמר הפלייאוף בספרד גנבה באסקוניה את הביתיות מוולנסיה בזכות ניצחון חוץ דרמטי 79:80. ווייד בולדווין הוליך את קלעי המנצחת עם 15 נקודות.