בברצלונה טוענים: ניק קלאתיס ביקש לעזוב בעקבות סכסוך עם שאראס

בין הרכז שמועמד למכבי תל אביב לבין מאמן ברצלונה שורר נתק, גם פנאתינייקוס הצטרפה למרוץ. השחקן הגיב: "פייק ניוז"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב מביעה התעניינות רבה בניק קלאתיס, אבל גם אם הרכז בן ה-33 ישוחרר מברצלונה, נראה שצפויה לה תחרות קשה. מלבד פנרבחצ'ה שרוצה אף היא לשים את ידה עליו, מדווחים ביוון שגם פנאתינייקוס נכנסה למירוץ.

אמש הצהיר הבעלים האקסנטרי דימיטריס ינאקופולוס שיחזור לתמוך בקבוצה, ואחרי שנתיים בהן העמיד מועדון הפאר תקציבים נמוכים, המטרה היא לחזור להחתים שחקנים בכסף גדול. לפי SDNA, פאו סימנה בתור התחלה שני כוכבים שכבר שיחקו בקבוצה בעבר: מריו הזוניה וקלאתיס.

ב"מונדו דפורטיבו" דיווחו הבוקר כי קלאתיס עצמו הוא זה שיזם את בקשת העזיבה, אחרי שהסתכסך עם שרונאס יאסיקביצ'יוס בחלק האחרון של העונה. לפי הדיווח, "קלאתיס ושאראס לא יכולים לעבוד יותר יחד", ולכן היווני מעוניין לצאת לדרך חדשה הרחק מהמאמן שאמור להמשיך לעוד עונה. ברצלונה תשקול את בקשתו ולא בהכרח תתנגד, לאור העובדה ששכרו הגבוה (אמור להרוויח כ-1.7 מיליון יורו בעונה הבאה) מכביד את המסגרת התקציבית אותה המועדון מנסה לצמצם. קלאתיס הגיב לדיווחים וטען: "מדובר בפייק ניוז".

ניק קלאתיס שחקן ברצלונה מול קינן אוואנס שחקן מכבי תל אביב, אנטה ז'יז'יץ'
יחליף את אוואנס במכבי תל אביב? הדרך עוד ארוכה. קלאתיס | אתר רשמי, אתר ברצלונה בכדורסל

קלאתיס ששיחק בפאו במשך שמונה שנים שנפרסו על פני שתי קדנציות שונות, נחשב לסמל המקומי האחרון של הקבוצה, וחזרתו בוודאי תסייע בלרתום את האוהדים מחדש לטובת הקבוצה.

כמו כן, לפי הדיווח ב-SDNA, גם אולימפיאקוס מביעה התעניינות בקלאתיס ועשויה להגיש לו הצעה אם ישוחרר מברצלונה.