ז'יז'יץ' רשמית באנאדולו. פנרבחצ'ה כבר חוגגת את החתמת ווילבקין

play
שוב על הפרקט. ז'יז'יץ' | ברני ארדוב
ריאל מדריד אלופת ספרד אחרי שהשלימה 1:3 בסדרה נגד ברצלונה 03:13

הסנטר חתם באלופת היורוליג לשנתיים עם אופציה לעונה נוספת: "יוסיף מימד שהיה חסר". בטורקיה צוהלים מבואו המסתמן של הגארד

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב החדשה בונה את עצמה ללא שני העוגנים המרכזיים שלה בעונה החולפת, סקוטי ווילבקין ואנטה ז'יז'יץ', שעוברים ליעדים שונים בטורקיה. ווילבקין שמחזיק בחוזה לעונה נוספת במדי הצהובים-כחולים צפוי ללבוש את המדים של פנרבחצ'ה, שהקדימה את ברצלונה והגיעה לסיכום עם מכבי תל אביב על פיצוי מכובד תמורת התרת החוזה.

בטורקיה כבר חוגגים את ההחתמה של ווילבקין, שאמור להיות אחד מעמודי התווך של הקבוצה שבונה המאמן החדש דימיטריס איטודיס. "זאת ההחתמה הכי חשובה של הקיץ", כתבו בתקשורת המקומית. "ווילבקין כבר הגיע לסיכום עם ברצלונה וחזר בו ברגע האחרון. ההחתמה שלו היא הצלחה אדירה של הנהלת פנרבחצ'ה, ויהיה לו תפקיד משמעותי מאוד".

שחקן מכבי תל אביב אנטה ז'יז'יץ' עם סקוטי ווילבקין
שני העוגנים עוברים לאיסטנבול. ווילבקין וז'יז'יץ' | דני מרון

אמש התייחס איטודיס להצטרפות הקרבה של ווילבקין במסיבת העיתונאים בה הוצג כמאמן הקבוצה. "אנחנו בשיחות איתו. ברור שכשיש שיחות עם מועדון אחר, המצב עדיין עדין מאוד. אני מקווה ומאמין שייצאו בשורות טובות מהסיפור הזה", אמר.

המנהל המקצועי דריה יאנייר הודה גם הוא ש"אנחנו נמצאים בשיחות מתקדמות להחתמתו של ווילבקין. זה לא משא ומתן קל, כי הוא חתום בקבוצה אחרת וצריך לקחת גם אותה בחשבון. בימים הקרובים הכל יתבהר".

עוגן נוסף של מכבי תל אביב שעובר לאיסטנבול הוא אנטה ז'יז'יץ', ממנו הצהובים נפרדו אתמול סופית. אנאדולו אפס הודיעה היום על החתמתו של הסנטר הקרואטי, שיעבה את מצבת הגבוהים של אלופת אירופה. ז'יז'יץ' חתם לשנתיים עם אופציה לעונה נוספת.

ב"מונדו דפורטיבו" הקטלאני ניתחו את ההחתמה הצפויה וציינו ש"מאז העזיבה של סרטאק שאנלי בקיץ שעבר, אנאדולו חסרה נוכחות מאיימה מתחת לסלים. ז'יז'יץ' יחזיר לה את המימד הזה, שלא היה לה בעונה החולפת. איתו, הסגל של אפס יהיה עוד יותר מאוזן".