למכבי תל אביב יש סיכוי אמיתי? האופציות של קלאתיס הולכות ומתמעטות

play
שחקן ברצלונה ניק קלאתיס מול שחקן מכבי תל אביב ג'יימס נאנלי | דני מרון
ריאל מדריד אלופת ספרד אחרי שהשלימה 1:3 בסדרה נגד ברצלונה 03:13

אחרי המסר מברצלונה, הרכז היווני בודק את השוק אבל דורסי ודה קולו עלולים לצמצם לו את האפשרויות. בלאט יעזור במאמצי השכנוע?

(גודל טקסט)

לאן מועדות פניו של ניק קלאתיס? אחרי שברצלונה הודיעה לרכז היווני שהוא לא בתוכניות לעונה הבאה, בספרד וביוון משוכנעים שצפוי עוד קיץ ארוך של משא ומתן עם הקטלאנים. קלאתיס חתום על חוזה גבוה מאוד לעונה הבאה, שכרו מוערך בכ-1.8 מיליון יורו והוא לא מתכוון לוותר על כסף כדי לעזוב – למרות ההידרדרות ביחסיו עם שרונאס יאסיקביצ'יוס והניסיונות של ברצלונה להראות לו את הדרך החוצה.

לפי התקשורת היוונית, קלאתיס השיב להנהלה ברצלונה: "תשלמו לי, ואעזוב", וסוכניו אף הבהירו לקבוצה שמטרתם היא להגיע להסדר במסגרתו קלאתיס יקבל מהמועדון לפחות 1.5 מיליון יורו – סכום שברצלונה כמובן לא מוכנה לשלם כרגע.

ניק קלאתיס, ברצלונה
צפוי קיץ ארוך ומתיש. קלאתיס | אימג'בנק GettyImages, Sonia Canada

כך או כך, קלאתיס שעורר התעניינות גם אצל מכבי תל אביב, יודע שככל שהמשא ומתן שלו עם ברצלונה יתארך, ייתכן שהאפשרויות שלו בשוק יהפכו למוגבלות. לפי "מונדו דפורטיבו", המטרה העיקרית של קלאתיס היא לחזור ליוון, אולם ספק רב אם פנאתינייקוס או אולימפיאקוס מסוגלות (או רוצות) להחתים שחקן בקליבר שלו כרגע.

לפי האתר "אולה פראסינה" המזוהה עם פנאתינייקוס, "פאו עדיין אפילו לא החתימה מאמן לעונה הבאה, ולכן לא יכולה לקדם שום מהלך בשוק כרגע. הסיכוי שקלאתיס יגיע נראה נמוך נכון לעכשיו, אלא אם דימיטריס ינאקופולוס (בעלי הקבוצה) יחליט 'להשתגע' ולעשות הכל כדי להחזיר אותו במפתיע".

האפשרות של הצטרפות ליריבה המושבעת אולימפיאקוס הייתה בעדיפות גבוהה מבחינת קלאתיס – כך לפי התקשורת הספרדית – אולם נראה שחלון ההזדמנויות שלו נסגר. אלופת יוון הגיעה בימים האחרונים לסיכום עם טיילר דורסי על חוזה שמן (לפי הערכות, יחתום לשנתיים בשכר עונתי של 1.1 מיליון דולר), ובכך ככל הנראה סגרה את מצבת הגארדים הבכירים שלה.

גם פנרבחצ'ה הביעה עניין בקלאתיס, אבל לפי דיווחים בספרד התנתה את הכניסה למשא ומתן איתו בכך שנאנדו דה קולו יעזוב. אמש סיפר מאמן פנר הטרי דימיטריס איטודיס שדה קולו הביע נכונות להמשיך ונמצא במשא ומתן מתקדם להארכת חוזהו – מה שעלול לסגור עוד דלת מבחינתו של קלאתיס.

דיוויד בלאט עם יו"ר מכבי תל אביב שמעון מזרחי
הגורם המסייע. בלאט עם שמעון מזרחי | אתר רשמי, אינסטגרם מכבי תל אביב

כדי לשים יד על קלאתיס, מכבי תל אביב תצטרך בכל מקרה להיות סבלנית מאוד, משום שמסתמן שהסאגה עם ברצלונה תימשך זמן רב. כך או כך, לפי האתר האיטלקי "Basketinside", מי שהצטרף למאמצי הגיוס והשכנוע מבחינת מכבי תל אביב הוא יו"ר הוועדה המקצועית דיוויד בלאט. על פי הדיווח, בלאט לוקח עשוי לקחת חלק פעיל בשיחות עם קלאתיס כדי לשכנע אותו לחתום.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי