השותף האידיאלי לווילבקין? דה קולו קרוב להארכת חוזה בפנרבחצ'ה

play
פנר תצליח להפתיע את המוליכה? דה קולו | GettyImages, Nikola Krstic/MB Media
ריאל מדריד אלופת ספרד אחרי שהשלימה 1:3 בסדרה נגד ברצלונה 03:13

הגארד הצרפתי הוותיק צפוי להתאחד מחדש עם דימיטריס איטודיס באיסטנבול, ולשחק לצידו של כוכב מכבי תל אביב לשעבר. דיווח בסרביה: דיאן ראדוניץ' בדרך לאמן את פנאתינייקוס

(גודל טקסט)

פנרבחצ'ה חגגה אתמול (ראשון) את צירופו של סקוטי ווילבקין ממכבי תל אביב, וכעת היא מקווה להשאיר לצידו את ננדו דה קולו. המגעים בין אלופת טורקיה לגארד הצרפתי מתקדמים בכיוון חיובי, ונראה שהחתימה על הארכת חוזהו קרובה.

דה קולו (35, 1.96) עבר עונה לא קלה במישור האישי, שבמהלכה שבר את ידו והושבת מפעילות לחודשיים. הוא סיים את היורוליג עם 11.9 נקודות – הממוצע הנמוך ביותר שלו מאז עונת הרוקי בוולנסיה ב-2011 – ולראשונה זה 11 שנים ירד מ-40 אחוזים לשלוש (31.9).

אלא שאם וכאשר ימשיך באיסטנבול לעונה רביעית, דה קולו צפוי לאחד כוחות עם מאמנו לשעבר דימיטריס איטודיס. השניים שיתפו פעולה במשך חמש עונות בצסק"א מוסקבה וזכו יחד פעמיים ביורוליג. בינתיים, פנרבחצ'ה כבר שיחררה את פריאיי הנרי.

ננדו דה קולו שחקן פנרבחצ'ה
צפוי לשתף פעולה עם ווילבקין. דה קולו | אימג'בנק GettyImages, Sonia Canada

אחרי שנתיים קשות בתחתית, תקציבה של פנאתינייקוס עומד לעלות באופן משמעותי, הודות להודעתו של הבעלים דימיטריס ינאקופולוס כי הוא חוזר לתמוך במועדון. הצעד הראשון יהיה מינוי מאמן חדש במקומו של יורגוס וובוראס, שצפוי לחזור לעמדת העוזר, ובסרביה מדווחים כי פאו מקיימת מגעים מתקדמים עם מאמן הכוכב האדום בלגרד, דיאן ראדוניץ'.

לירוקים נותרו שלושה ימים להודיע לדריל מייקון אם הם מממשים את האופציה עליו לעונה נוספת, והם ממתינים למינוי המאמן כדי לקבל החלטה סופית. מכבי תל אביב, שמעוניינת בגארד האמריקאי, עוקבת אחר ההתפתחויות ומקווה להנחיתו בשורותיה.

דריל מייקון ג'וניור שחקן פנאתינייקוס
מכבי תל אביב עוקבת. מייקון | אימג'בנק GettyImages, Sonia Canada

עוד ברחבי היורוליג, אקס מכבי תל אביב כריס ג'ונס הפך לרכש הראשון של ולנסיה. הרכז האמריקאי הוביל לאחרונה את וילרבאן לזכייה באליפות צרפת, וכעת הוא יחזק את הקבוצה הספרדית שחוזרת ליורוליג. בנוסף, מילאנו הודיעה על החתמתו לשנתיים של רכז ברשיה בעונה החולפת, נאז מיטרו – לונג.