"ניקולה וויצ'יץ' שינה את מכבי תל אביב. התארים בדרך חזרה"

בקרואטיה מרעיפים שבחים על המנהל המקצועי של הצהובים: "ההנהלה הגדילה לו את התקציב והוא השתמש בו כדי להפיק את המקסימום"

(גודל טקסט)

ניקולה וויצ'יץ' ספג בשנים האחרונות ביקורות בעקבות הכישלונות החוזרים ונשנים של מכבי תל אביב, אבל במולדתו מחמיאים לו על המהפכה בסגל של הצהובים בשבועות האחרונים. באתר הקרואטי sportklub סקרו היום (רביעי) את השינויים והכריזו: "ניקולה וויצ'יץ' שינה את מכבי תל אביב והולך בכל הכוח על היורוליג!".

ב-sportklub הסבירו כיצד שחקן העבר אחראי למהפכה: "מכבי תל אביב סיימה את אחת העונות הגרועות בתולדותיה ולכן המנהל המקצועי, ניקולה וויצ'יץ', קיבל תקציב מוגדל. והוא השתמש בו כדי להפיק את המקסימום. הוא הביא את דייויד בלאט כיועץ מקצועי והחתים את עודד קטש כמאמן. ואז התחיל החיזוק".

בקרואטיה סקרו את השינויים הרבים שעבר הסגל של מכבי תל אביב, את העוברים והשבים, וסיכמו: "מכבי תתחיל את עונת היורוליג הקרובה כקבוצה שונה לגמרי. המאמן קטש יהיה צריך לעבוד על התיאום בין כל השחקנים החדשים, לבנות דברים בצורה שונה ולגרום לקבוצה להיות מוכנה לעונה בה התארים יחזרו למכבי תל אביב".

ניקולה וויצ'יץ' המנהל המקצועי של מכבי תל אביב
ציפיות גבוהות. וויצ'יץ' | דני מרון

הדברים בקרואטיה מגיעים כמה ימים אחרי שגם ביוון פרגנו למכבי תל אביב על השינויים. בין היתר כתבו:""מכבי תל אביב היא הקבוצה שגנבה את ההצגה בשוק ההעברות האירופי הקיץ. בהובלת דיוויד בלאט, מכבי דאגה 'לנעול' את מטרות החיזוק שלה, תוך יצירת התחושה שהיא לא בונה רק לעונה אחת. הישראלים לא רוצים רק להחזיר את השליטה במדינתם, אלא גם להצליח גם באירופה ולשפר את ההישג מהעונה האחרונה, בה חזרו לפלייאוף אחרי שבע שנים ארוכות".