ירושלים מול דרושאפקה, חולון עם גלאטסראיי, הרצליה נגד ספאנוליס

play
טירוף בחולון. ג'ונסון ורגלנד | דני מרון
תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 5.7 04:32

שתי המדורגות הבכירות של ישראל במפעל של פיב"א יפגשו יריבות טורקיות בשלב הבתים. הרצליה מול פריסטרי והאלופה טנריפה

קבוצות: הפועל חולון
(גודל טקסט)

הגרלת שלב הבתים של ליגת האלופות של פיב"א התקיימה היום (חמישי) בשוויץ וזימנה לשלוש הנציגות הישראליות – הפועל חולון, הפועל ירושלים ובני הרצליה – מפגשים מסקרנים.

חולון, אלופת ישראל הטרייה ומי שהעפילה לפיינל פור של המפעל בעונה החולפת, תפגוש את מקבילתה הבלגית אוסטנד, קבוצתו הקודמת של ליוואי רנדולף – המצטרף הטרי להפועל ירושלים, בנוסף לגלאטסראיי הטורקית שכמעט הפתיעה את אנאדולו אפס בחצי גמר הפלייאוף הטורקי, ולגיה ורשה הפולנית.

הפועל ירושלים, שמשתתפת במפעל זו השנה בחמישית ברציפות, הוגרלה עם הסמי-פינליסטית לודוויגסבורג מגרמניה, דרושפאקה שהגיעה גם היא עד לחצי גמר הפלייאוף הטורקי, והעולה ממסלול 4 במוקדמות שכולל את בראוגן הספרדית, סוואנס האוסטרית, פרנו האסטונית, ז'לזניק הסרבית, באקן הדנית ואופאבה הצ'כית.

מחזיקת הגביע בני הרצליה, שתשתתף במפעל לראשונה בתולדותיה בזכות כרטיס חופשי שקיבלה מפיב"א, קיבלה הגרלה קשה למדי עם האלופה המכהנת טנריפה, אלופת ליטא הטרייה ריטאס וילנה שקטעה רצף של 11 תארים מקומיים לז'לגיריס, ופריסטרי היוונית, המאומנת החל מהשבועות האחרונים על ידי שחקן העבר האגדי ואסיליס ספאנוליס.

שיטת המשחקים תיוותר כפי שהייתה בעונה שעברה. 32 המשתתפות יחולקו לשמונה בתים בני ארבע קבוצות, ויעברו שישה מחזורים. הראשונה תעלה באופן אוטומטי לטופ 16, והקבוצות שבמקומות 2-3 יתמודדו על הכרטיס בסדרות פלייאין.