מכבי ת"א שחררה אותו או שהוא בחר לעזוב? הגרסה של ריינולדס

הסנטר שלא היה בתוכניות של הצהובים חתם בקאזאן, סוכנו הציג את הדברים מעט אחרת: "הוא יכול היה להישאר ולשחק, אבל רצה תפקיד משמעותי יותר"

(גודל טקסט)

ג'יילן ריינולדס לא היה רצוי על ידי מכבי תל אביב ואתמול (שישי) עזב סופית כאשר חתם בקאזאן, אבל אם מסתמכים על הדברים שאמר סוכנו בריאיון לעיתון הרוסי "ספורט אקספרס", הדברים מוצגים קצת אחרת.

סטניסלב ריז'וב, סוכנו של ריינולדס, טען כי השחקן יכול היה להישאר במכבי תל אביב, אבל לא במקרה חתם בקאזאן: "היה לו חוזה לעונה נוספת במכבי תל אביב והוא יכול היה להישאר שם ולהמשיך לשחק ביורוליג, אבל הוא רצה להיות שחקן משמעותי יותר. היה עניין מקבוצות יורוליג נוספות וגם מה-NBA, אבל המאמן ולדימיר פראסוביץ' הצליח לשכנע אותו לעבור לקאזאן".

שחקן מכבי תל אביב ג'יילן ריינולדס
בחירה שלו או של מכבי? ריינולדס | דני מרון

ריינולדס תרם במהלך העונה החולפת 8.9 נקודות ו-4.6 ריבאונדים למשחק ב-35 הופעות במדים הצהובים ביורוליג. בעונה הסדירה בליגת העל הוא שותף ב-14 משחקים ובממוצע קלע 13 נקודות ב-23.1 דקות, קטף 7 כדורים חוזרים וגם מסר 1.1 אסיסטים.

ולימיר פראסוביץ', מאמן קאזאן, אמר אתמול על ריינולדס: "אנחנו מקבלים חיזוק רציני עם ג'יילן כי עמדת הסנטר היא חשובה מאוד. לג'יילן יש ניסיון ביורוליג ובליגת ה-VTB (שיחק בעבר בזניט). אין לי שום ספק שהוא יעזור לנו בשני הצדדים של המגרש".