"פויתרס עולה על ריינולדס בכל פרמטר. הרווח כולו של מכבי תל אביב"

ולדימיר גומלסקי ביקר את ההחתמה של אקס הצהובים בקאזאן: "בלתי אפשרי לאמן אותו. הוא מגביל מאוד את האפשרויות של המאמן"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב עברה מתיחת פנים הקיץ, ותופיע לעונה החדשה עם סגל חדש כמעט לחלוטין. אחד השינויים המשמעותיים היה בעמדת הסנטר של הצהובים, שנפרדו מג'יילן ריינולדס ואנטה ז'יז'יץ' וצירפו שני שחקנים בעלי מאפיינים דומים, אלכס פויתרס וג'וש ניבו.

בזמן שז'יז'יץ' חתם בשורות אלופת אירופה אנאדולו אפס, ריינולדס מצא את עצמו מחוץ ליורוליג וחתם בקאזאן. אבל למרות שריינולדס הצטיין בעבר ב-VTB ולפרקים היה דומיננטי גם ביורוליג, ברוסיה לא התרשמו במיוחד מההחתמה.

"ריינולדס שחקן חלש. ברור שבלתי אפשרי לאמן אותו, ויש לו אישיות בעייתית", ניתח שחקן העבר ופרשן הכדורסל הבכיר של רוסיה, ולדימיר גומלסקי. "את ריינולדס אי אפשר להשוות בשום אופן לשחקן כמו אלכס פויתרס, למשל, שהצטיין בעונה שעברה במדי זניט סנט פטרסבורג. זה הבדל של כמה רמות, ואחרי שמכבי תל אביב שחררה את ריינולדס והביאה את פויתרס, הרווח יהיה כולו שלה".

שחקן מכבי תל אביב ג'יילן ריינולדס
לא הפסד גדול. ג'יילן ריינולדס | דני מרון

לדבריו של גומלסקי, "לריינולדס אין מספרים יציבים, חוץ מאחוזי העונשין שלו. היכולות שלו לעומת החסרונות שלו, יגבילו מאוד את המאמן. היתרון היחיד שלו הוא האתלטיות המרשימה שלו, אבל בזה זה מסתכם".

ריינולדס העמיד בעונה שעברה 8.9 נקודות ו-4.6 ריבאונדים ב-16.5 דקות בממוצע ביורוליג. סוכנו, אגב, טען בשבוע שעבר שריינולדס הוא זה שבחר לעזוב את מכבי תל אביב, ולא להפך. "ג'יילן היה יכול להישאר בישראל ולשחק ביורוליג, אבל רצה לקבל תפקיד יותר משמעותי", אמר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי