כאוס ביריבת נבחרת ישראל: הכוכב הבכיר מנדה את אחיו מהסגל

play
מתאוש פוניטקה, שחקן נבחרת פולין | רויטרס
תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 10.8 05:09

מרסל פוניטקה טוען שלא ישחק ביורובאסקט בגלל אחיו הגדול, מתאוש: "לא מבין למה הוא פוגע לי בקריירה, שיישב וידבר איתי כמו גבר"

(גודל טקסט)

פחות מחודש לפני המפגש שלה עם נבחרת ישראל במסגרת אליפות אירופה בכדורסל, סכסוך משפחתי בין הכוכב הגדול ביותר בסגל לאחיו הצעיר מעיב על ההכנות של נבחרת פולין לטורניר. מרסל פוניטקה, אחיו של מתאוש שנחשב לבכיר השחקנים בנבחרת, התראיין הבוקר (רביעי) בארצם וטען כי אחיו הגדול הוא הסיבה לכך שהוא לא ישחק ביורובאסקט.

"להבנתי, אין למאמן שום בעיה איתי, אבל מתאוש לא מקבל אותי לנבחרת ולא רואה אפשרות שנעבוד ביחד למען הצלחת הנבחרת. הקפטן לא מוכן לקבל אותי, הוא משפיע על הסגל וקובע את התנאים בכל הקשור לזה, וזה לא משפיע רק עליי", טען מרסל פוניטקה.

האח הצעיר המשיך: "אני לא מרגיש אשם ולא מבין למה מתאוש גוזל ממני את כל הקרדיט בכל מחיר ופוגע לי בקריירה. אין לי כלום להסתיר, אם למתאוש יש איזושהי בעיה איתי, שלא יקבור את הראש בחול. שיישב וידבר איתי כמו גבר ולא ישחק משחקים על חשבוני". פוניטקה עדיין מקווה להגיע לפתרון: "אני מחכה בסבלנות לפגישה שהובטחה לי, שהקפטן כל הזמן מתחמק ממנה. אני אשמח שמתאוש יתנהג כמו מקצוען כדי ללבן את העניינים ולשים סוף לספקולציות אחת ולתמיד".

שחקן נבחרת פולין מתאוש פוניטקה
קובע את סגל הנבחרת? מתאוש פוניטקה | אימג'בנק GettyImages, Yifan Ding

ראוי לציין שמתאוש פוניטקה הסתכסך עוד בחודש פברואר האחרון עם הכוכב הגדול של נבחרת פולין בעבר, מרצ'ין גורטאט, שביקר אותו על כך שהמשיך לשחק בזניט סנט פטרסבורג אחרי שהצבא הרוסי החל לתקוף באוקראינה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי