בגלל שחתם בזניט: האיגוד הצרפתי מאיים לזרוק את הרטל מהנבחרת

play
קרב מרתק. הרטל מול פרננדס | GettyImages, TOBIAS SCHWARZ/AFP
תיקתקנו - סיכום אירועי היום, 22.9 04:44

הרכז הצטרף למועדון הרוסי למרות שהתחייב לא לעשות זאת כדי לשחק ביורובאסקט, ובשל כך הקריירה הבינלאומית שלו בסכנה, שנתיים לפני האולימפיאדה הביתית

(גודל טקסט)

איגוד הכדורסל הצרפתי מאיים להרחיק את תומא הרטל מהנבחרת הלאומית, לאחר שהרכז בן ה-33 חתם אתמול (רביעי) בזניט סנט פטרסבורג הרוסית. בחודש יולי האחרון חתם הרטל על מסמך שהיווה תנאי לזימונו לסגל שיצא לאליפות אירופה, בו התחייב השחקן כי לא יצטרף לקבוצה רוסית, וזאת כמובן על רקע הסנקציות המופעלות נגד רוסיה בעקבות המתקפה של צבאה על אוקראינה.

"למרות שדווח לנו על כך שתומא הרטל במגעים עם מועדונים זרים, כולל מועדונים רוסים, בשום שלב לא עודכנו על חתימת חוזה עם מועדון רוסי. השחקן חתם על התחייבות בתחילת מחנה האימונים של נבחרת צרפת בסוף יולי, בו ציין כי אין סיכום בינו לבין מועדון רוסי או בלארוסי, וכי אין בכוונתו לחתום על חוזה באחד כזה", הזכירו באיגוד הצרפתי.

הרטל, כזכור, ציין בפני התקשורת כי נציגיו אכן קיימו מגעים עם קבוצות רוסיות, כשעוד בזמנו כבר דווח כי זניט סנט פטרסבורג מועמדת לצרפו. כמובן שהשחקן וגם חלק מחבריו לנבחרת לא אהבו את דרישת האיגוד לחתום על אותו מסמך התחייבות, ואכן בסופו של דבר הוא בחר לחתום במועדון הרוסי, זאת לאחר שהשתתף ביורובאסקט עם נבחרתו שסיימה במקום השני.

כעת, באיגוד מזהירים: "אם תומא הרטל ישחק במועדון ולא יעמוד בהתחייבותו, הרכז לא יעמוד בקריטריון הבחירה לתחרויות הבאות, כולל משחקים האולימפיים ב-2024, וזאת בכפוף להחלטת האיגוד בחודש יולי". חשוב להדגיש כי האולימפיאדה בעוד שנתיים תקיים בפריז.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי