המחליף של לוברן: אלכס טיוס חתם בווילרבאן עד סוף העונה

play
אלכס טיוס שחקן מכבי תל אביב מאוכזב | דני מרון
גינת הצטיין, אבל זה לא הספיק להפועל תל אביב שהובסה באנקרה 02:26

כפי שפורסם בוואלה! ספורט: הסנטר הישראלי הצטרף לקבוצה הצרפתית וימלא את מקומו של מי שנפצע נגד מכבי תל אביב

(גודל טקסט)

אלכס טיוס חתם היום (חמישי) בשורות וילרבאן עד תום העונה. הסנטר הישראלי בן ה-34, שעל המגעים בינו לקבוצה הצרפתית פורסם בוואלה! ספורט, יחליף את ז'ופרי לוברן שקרע את הרצועה הצולבת בברכו במהלך המשחק ביד אליהו נגד מכבי תל אביב לפני שבוע, וסיים את העונה בעקבות כך. טיוס יעבה את הקו הקדמי של טי ג'יי פארקר לצדו של יוסופה פאל.

"היינו צריכים להגיב במהירות לפציעה של ז'ופרי ולמצוא את הדרך הטובה ביותר לחזק את הקו הקדמי שלנו. אלכס יתרום לנו אתלטיות, הגנה וריבאונד, ניסיון גדול וחוש למשחק שיהיו יקרים מאוד עבורנו", אמר המאמן פארקר על צירופו של טיוס.

בעונה שעברה הוא שיחק בפינאר קרשיאקה וסיפק תרומה של 7.7 נקודות לצד 5.1 ריבאונדים בממוצע למשחק בליגה הטורקית. כזכור, טיוס זכה עם מכבי תל אביב ביורוליג ב-2014, ולבש את מדיה במשך ארבע עונות בשתי קדנציות שונות, כשקבוצתו הראשונה בכדורסל האירופי הייתה מכבי אשדוד ב-2011. העונה הזו תהיה התשיעית בקריירה של הסנטר במפעל הבכיר ביבשת.

וילרבאן סובלת מפתיחת עונה חלשה, בין המקום ה-12 ל-16 ביורוליג עם מאזן 3:1, כשגם בליגה הצרפתית היא מזייפת עם 3:3 במקומות 11-7. מחר היא תארח את באסקוניה בליון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי